ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΕΒΡΑΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΛΗ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ. Ο ΙΟΥΔΑΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΔΕΚΑ ΑΡΡΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΟΥ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΟΜΩΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΙ ΩΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΙΣΛΑΜΙΣΤΩΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.!!!!!! ΔΗΛΑΔΗ ΕΒΡΑΙΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ.!!!!!!!!
ΕΛΛΗΝΑ ΤΟ DNA ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ ;;;;; ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΦΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΣΟΥ;;; Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ Ο ΔΑΒΙΔ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΑΡ'ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΕ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΝΑΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΟΙΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΟΛΟΦΩΝΟΥΣΕ Ο ΔΑΒΙΔ; ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΗΤΑΝ ΤΑ ΣΟΛΥΜΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΣΦΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΦΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ. ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΣΟΛΥΜΑ ( ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ) ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΣΟΛΥΜΟΥ ΔΙΟΣ ΕΚΤΙΣΕ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ Ο ΣΟΛΟΜΩΝ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΓΙΑΧΒΕ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΤΙΖΟΥΝ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ. ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΟ ΝΑΟ; ΜΗΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΤΟΥ Ο ΓΙΑΧΒΕ; ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΦΥΠΝΙΖΟΝΤΑΙ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΜΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΔΡΑ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΖΗΤΟΥΝ ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΘΕΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.
ΟΣΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΤΙΣΕΤΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΔΡΑΠΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ .
ΜΙΑΣΜΑΤΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ ΤΡΕΜΕΤΕ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΚΟΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΑΛΙ.
Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΑΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΟΔΥ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. ΦΑΛΗΡΙΣΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ. ΤΟ ΦΕΣΙ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ. ΤΟ ΚΕΕΛΠΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΟΔΥ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ. ΦΑΛΗΡΙΣΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ. ΤΟ ΦΕΣΙ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ. ΓΙΑΤΙ ΡΕ “ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ” ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΦΕΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΞΕΣΠΙΤΩΣΕΤΕ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ; ΤΩΡΑ ΕΙΔΑΜΕ ΓΙΑΤΙ.
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ, ΕΤΣΙ; ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΖΗΜΙΑ 242,5 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ!
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ Ο Ο.Δ.ΔΗ.Χ ΤΑ ΤΕΦΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ; ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΧΡΩΣΤΑΜΕ;
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΔΙΚΟΙ. ΕΝΑ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (ΝΠΙΔ) ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΡΕΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΩΝ ΑΣ ΠΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΝΠΙΔ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ. ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ; ΜΗΠΩΣ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΑΛΙ;;;
ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 14 Νόμος 4633/2019 ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ.
Άρθρο 14
Κατάργηση ΕΟΔΥ
1. Το νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ» που ιδρύθηκε με τον ν. 4600/2019 (Α΄ 43), καταργείται και στα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του υπεισέρχεται, ως καθολικός διάδοχός του, ο ΕΟΔΥ.
2. Η κυριότητα και κάθε άλλο εμπράγματο δικαίωμα επί του συνόλου της κινητής και ακίνητης περιουσίας του Ν.Π.Δ.Δ. ΕΟΔΥ περιέρχεται αυτοδικαίως, χωρίς την τήρηση οποιουδήποτε τύπου, πράξης ή συμβολαίου και χωρίς αντάλλαγμα, στο Ν.Π.Ι.Δ. ΕΟΔΥ του παρόντος νόμου. Το ΔΣ του Ν.Π.Ι.Δ. ΕΟΔΥ διενεργεί απογραφή όλων των κινητών και ακινήτων, που κατά τις διατάξεις του παρόντος άρθρου περιέρχονται στην κυριότητά του, ως καθολικού διαδόχου του Ν.Π.Δ.Δ. ΕΟΔΥ. Απόσπασμα της έκθεσης απογραφής που περιγράφει τα ακίνητα που αποκτώνται κατά κυριότητα από το Ν.Π.Ι.Δ. ΕΟΔΥ, καθώς και τα λοιπά εμπράγματα δικαιώματα επί των ακινήτων, καταχωρίζεται ατελώς στα οικεία βιβλία του υποθηκοφυλακείου, των κτηματολογικών γραφείων και άλλων αρμόδιων αρχών.
3. Εκκρεμείς δίκες ή δικαστικές υποθέσεις του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ./ΕΟΔΥ, σε οποιοδήποτε δικονομικό στάδιο και αν βρίσκονται, ενώπιον οποιουδήποτε αρμόδιου πολιτικού, ποινικού ή διοικητικού δικαστηρίου και εισαγγελικής ή ανακριτικής αρχής, συνεχίζονται από το Ν.Π.Ι.Δ. ΕΟΔΥ ως καθολικό διάδοχό του.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΩΘΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
Μαστορέματα εκλογικών συστημάτων, πατρονάρισμα και προώθηση υποψηφίων, ενίσχυση των φίλων προς την ξένη δύναμη και δυσφήμηση και συκοφάντηση των μη φίλων της εντός του κράτους.
Αυτό, ίσως περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι το τραγικό επίτευγμα της ξένης εκλογικής παρέμβασης.
Χρεωκοπεί και διαβρώνει.
O μελετητής της CIA, ο Loch K. Johnson, περιγράφει τις μεθόδους τέτοιων παρεμβάσεων:
« Έχουμε χρησιμοποιήσει αφίσες, προκηρύξεις, ταχυδρομείο, πανώ δημοσιεύσαμε ψεύτικες ειδήσεις σε ξένες εφημερίδες, ακόμα και βαλίτσες με χαρτονομίσματα.»
«Τέτοια κάναμε (ανάμειξη σε ξένες εκλογές) από την ίδρυση της CIA, το 1947» – Loch K. Johnson, New York Times, Feb 17, 2018
Τέτοια μέτρα μπορεί να θεωρούνται λογικά, όταν πρόκειται για κάτι μοναδικό. Τότε μπορούν να σερβίρονται και με ιερή αγανάκτηση, κατάλληλα διακοσμημένη με τον στέφανο της αγιοσύνης
Αλλά μια από τις δυσκολίες του αμερικανικού πολιτικού κατεστημένου, στον άμβωνα κηρύγματος ηθικού στιγματισμού της υποτιθέμενης ρωσικής επέμβασης στις εκλογικές διαδικασίες της χώρας, είναι η γυμνή υποκρισία.
Στο παιχνίδι, ή μάλλον στο θέατρο των διεθνών σχέσεων, το σπρώξε και άρπαξε είναι πανίσχυρα κίνητρα. ΄Εκφραζε την αγανάκτησή σου ελεύθερα, αλλά κάνε το με την αυτοσυνειδησία ότι είσαι εξ ίσου ένοχος με τον αντίπαλο στην ίδια επίδοση.
Ωστόσο περιπτώσεις τέτοιας ομολογίας, εάν και όποτε εμφανιστούν, το κάνουν φορώντας τον φωτοστέφανο του ιδεαλισμού. Γεμάτα υπερηφάνεια και αίσθημα εκπλήρωσης αποστολής, άτομα όπως ο τέως διευθυντής της CIA, James Woolsey, αισθάνονται άνετα πρώτα να δηλώνουν ότι η CIA «πιθανώς» χώνει την μύτη της στις εκλογές άλλων κρατών και κατόπιν να το παρουσιάζουν ως αγαθοεργία..
Ο διάλογος (του Τζέιμς Γούλσυ) με την Λώρα Ίνγκραχαμ του Φοξ Νιούς ήταν αρκετά ειλικρινής αν και ανησυχητικός, με την απόρριψη κάθε προσχήματος για τον ρόλο της αμερικανικής εξουσίας και του αυτοδίκαιου παρεμβατισμού της στις εκλογικές διαδικασίες άλλων κρατών
« Εμείς έχουμε ποτέ προσπαθήσει να παρέμβουμε σε άλλες χώρες;», ρώτησε η Ίνγκραχαμ.
« Ω!. . . πιθανώς», ήταν η γελαστή απάντηση. «Αλλά ήτανε για το καλό του συστήματος, για να μην περάσει η εξουσία στους κομμουνιστές.»
Και θέλησε να προχωρήσει σε λεπτομέρειες: «Για παράδειγμα, στην Ευρώπη, το ’47,’48, ’49, οι ΄Ελληνες, οι Ιταλοί, εμείς η CIA …»
Αλλά εκεί όρμησε και τον διέκοψε η Ίνγκραχαμ, ρωτώντας εάν οι ΗΠΑ « το ξανάκαναν έκτοτε» . «Δεν μπερδευόμαστε σε άλλων λαών τις εκλογές, Τζιμ;»
Για έναν άνθρωπο εξοικειωμένο με τις σκοτεινές τέχνες και μεθόδους μιας οργάνωσης που κάποτε διεύθυνε ήταν δύσκολο να το κρατήσει μέσα του. Και απάντησε με μακρόσυρτο, πονηρό χαμόγελο: «Χμμμ… Ουμμ… Ουμμμ…μόνο για πολύ καλό σκοπό… προς το συμφέρον της Δημοκρατίας.»
Kάτω από τα σύννεφα της μη-πραγματικότητας, όπου κινείται η Φοξ Νιους, πρώην αξιωματούχοι της CIA υπήρξαν ακόμη πιο ειλικρινείς, ενθουσιασμένοι να παραδεχτούν κάτι τόσο φυσιολογικό: «Αν ρωτήσεις έναν μυστικό πράκτορα, αν έσπασαν τους κανόνες οι Ρώσοι ή έκαναν κάτι παράξενο, η απάντηση είναι όχι, καθόλου», είναι η άποψη του Steven L. Hall, που αποχώρησε από την CIA το 2015, μετά 30 χρόνια υπηρεσίας. Οι ΗΠΑ όχι μόνο είχαν «ασφαλέστατα» διεξαγάγει επιχειρήσεις επηρεασμού εκλογών –δήλωσε- αλλά «εξακολουθούμε να το κάνουμε». Από μακρού μελετητής της CIA, ο Loch K. Johnson, περιγράφει τις μεθόδους τέτοιων παρεμβάσεων: « Έχουμε χρησιμοποιήσει αφίσες, προκηρύξεις, ταχυδρομείο, πανώ- ό,τι φανταστείτε. Δημοσιεύσαμε ψεύτικες ειδήσεις σε ξένες εφημερίδες. Χρησιμοποιήσαμε αυτό που οι Βρετανοί αποκαλούν «Το Ιππικό του Βασιλέως Γεωργίου», δηλαδή βαλίτσες με χαρτονομίσματα.» Απαιτείται η σοβαρότητα μιας μελέτης όπως του Dov H. Levin για να καταδείξει πως οι μεγάλες δυνάμεις παρεμβαίνουν, επιβάλλουν και αναμιγνύονται με ακούραστο πείσμα: Μαστορέματα εκλογικών συστημάτων, πατρονάρισμα και προώθηση υποψηφίων, ενίσχυση των φίλων προς την ξένη δύναμη και δυσφήμηση και συκοφάντηση των μη φίλων της εντός του κράτους. Τα συμφέροντα που διακυβεύονται είναι μεγάλα για τους μεγάλους «ξένους παίκτες», όπως γράφει ο Λέβιν, στην International Studies Quarterly (2016). Οι εκλογές σε μια χώρα «μπορεί να οδηγήσουν σε μείζονες αλλαγές» εσωτερικής ή εξωτερικής πολιτικής. Οι μέθοδοι παρέμβασης κινούνται από την χρηματοδότηση της ευνοούμενης παράταξης (τακτική της Σοβιετικής ΄Ενωσης στις εκλογές του 1958 στην Βενεζουέλα), μέχρι τις δημόσιες απειλές για διακοπή της ξένης βοήθειας, σε περίπτωση νίκης της ανεπιθύμητης πλευράς, (όπως έκαναν οι ΗΠΑ στις εκλογές του Λιβάνου το 2009.» Τέτοιες επεμβάσεις δεν μπορεί « να είναι για καλό», όπως μας θέλει να πιστέψουμε ο Γούλσυ της CIA. Και σε μερικές περιπτώσεις αποδείχθηκαν ολέθριες, εγκαθιστώντας δολοφονικά καθεστώτα, της ποιότητας του Πινοσέτ στην Χιλή. Σε άλλες περιπτώσεις αποκαθιστούν την «καθεστηκυία τάξη» -διάβαζε την επανεπιβολή του καθεστώτος της υποτέλειας, όπως με την ανατροπή την κυβέρνησης Whitlam στην Αυστραλία, το 1975.
Ο ρόλος της CIA στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι αδιάσειστα τεκμηριωμένος, αλλά ελάχιστα συζητιέται από τους Αυστραλούς, που τείνουν να παραβλέπουν τις αχρειότητες της πατρόνας υπερδύναμης. Αυτό, ίσως περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι το τραγικό επίτευγμα της ξένης εκλογικής παρέμβασης. Χρεωκοπεί και διαβρώνει. Αλλά πολύ πιο ανησυχητικό για τους εισαγγελείς της ρωσικής επιχείρησης, επιβεβαιώνει ότι το σύστημα ήταν ώριμο για χρεωκοπια
Διατάξεις για τον εκσυγχρονισμό του νομικού πλαισίου για την απόδοση Ιθαγένειας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών που τέθηκε χθες σε διαβούλευση.
Όπως αναφέρεται στο σχέδιο, αντικείμενό του είναι η απλοποίηση των διαδικασιών πολιτογράφησης αλλοδαπών ως Ελλήνων πολιτών και η ενίσχυση της δυνατότητας ουσιαστικής συμμετοχής των πολιτογραφημένων πλέον Ελλήνων στην πολιτική ζωή της χώρας.
Σκοπός είναι η μείωση των εκκρεμών αιτήσεων πολιτογράφησης, καθώς και η διασφάλιση της αντικειμενικότητας, της διαφάνειας και της ισονομίας στη διαδικασία πολιτογράφησης των αλλογενών αλλοδαπών.
Ουσιαστικές προϋποθέσεις πολιτογράφησης
Μεταξύ άλλων, το σχέδιο νόμου προβλέπει την τροποποίηση του άρθρου 5Α Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας.
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, με την προτεινόμενη ρύθμιση παρατίθενται εκ νέου οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ο αλλοδαπός για να πολιτογραφηθεί, με τρόπο ώστε η εξακρίβωση της γνώσης της ελληνικής ιστορίας, γεωγραφίας, του πολιτισμού και των θεσμών του πολιτεύματος που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία να αποκτήσει διακριτό χαρακτήρα και να διαφοροποιηθεί από την οικονομική και κοινωνική του ένταξη, η εξακρίβωση της οποίας αποκτά πλέον αυτοτελή χαρακτήρα.
Η αλλαγή αυτή κρίνεται αναγκαία ενόψει της καθιέρωσης των γραπτών εξετάσεων, με βάση τις οποίες θα εξακριβώνεται αν ο αιτών διαθέτει ή όχι το απαιτούμενο από τον νόμο επίπεδο επάρκειας ως προς τη γνώση της ελληνικής γλώσσας και των λοιπών, κατά τα ανωτέρω, στοιχείων χωρίς να συγχέεται η συνδρομή της προαναφερόμενης προϋπόθεσης με τη διάγνωση της οικονομικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης του αλλοδαπού στην ελληνική κοινωνία.
Παράλληλα, επαναδιατυπώνεται το άρθρο 5Β του Κώδικα (Λόγοι ασφαλείας), προκειμένου να γίνουν συγκεκριμένοι οι λόγοι ασφαλείας που δεν πρέπει να συντρέχουν στο πρόσωπο του αλλοδαπού που επιθυμεί να γίνει Έλληνας πολίτης, καθώς και η διαδικασία που ακολουθείται για την εξακρίβωση της ύπαρξης ή μη, αυτών.
Δικαιολογητική και διαδικασία πολιτογράφησης
Με την προτεινόμενη ρύθμιση του άρθρου 5 προστίθεται στα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την υποβολή της αίτησης πολιτογράφησης το πιστοποιητικό επάρκειας γνώσεων για πολιτογράφηση ως αποδεικτικό στοιχείο της εκπλήρωσης της βασικής προϋπόθεσης για την υποβολή της αίτησης, η οποία συνίσταται στην επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας και των στοιχείων ελληνικής ιστορίας, γεωγραφίας, πολιτισμού και θεσμών του πολιτεύματος.
Όπως αναφέρει η αιτιολογική έκθεση, με τον τρόπο αυτό η επιτυχής εξέταση και η απόκτηση του πιστοποιητικού γνώσεων για την πολιτογράφηση καθίστανται προαπαιτούμενο για την υποβολή της αίτησης πολιτογράφησης.
Επιπρόσθετα, με την προτεινόμενη ρύθμιση του άρθρου 6 αποτυπώνεται η νέα διαδικασία πολιτογράφησης.
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, η αναμόρφωση της διαδικασίας συνίσταται στην εισαγωγή της διαδικασίας των γραπτών εξετάσεων για την απόκτηση του πιστοποιητικού επάρκειας γνώσεων για πολιτογράφηση σε χρόνο προγενέστερο της κατάθεσης της αίτησης πολιτογράφησης.
Ως απαιτούμενο επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας ορίζεται το κοινώς αποδεκτό επίπεδο Β1 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου αναφοράς για τις ξένες γλώσσες, όπως έχει ήδη καθιερωθεί σε χώρες της Ε.Ε που έχουν ενσωματώσει το γραπτό τεστ (Γερμανία, Γαλλία).
Ειδικότερα, λαμβάνεται επιπλέον υπόψη ότι το επίπεδο αυτό αντιστοιχεί στο επίπεδο γνώσεων μαθητή που έχει ολοκληρώσει τα απαιτούμενα έτη της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Επισημαίνεται ακόμη ότι, δεδομένης της βαρύνουσας σημασίας που αποκτά η καθιέρωση των γραπτών εξετάσεων ως προς τη δυνατότητα απόκτησης της ελληνικής ιθαγένειας που αδιαμφισβήτητα αποτελεί το επόμενο στάδιο στην εξέλιξη της διαδικασίας ένταξης του αλλοδαπού, η διαδικασία αξιολόγησης ως προς το επίπεδο γνώσης της ελληνικής γλώσσας πρέπει να υπερβαίνει τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί για την πιστοποίηση της γλωσσομάθειας στο πλαίσιο κτήσης της άδειας επί μακρόν διαμένοντος που στην προκειμένη περίπτωση είναι το επίπεδο Α2. Επίσης καθιερώνεται η διαμόρφωση Τράπεζας Θεμάτων που θα είναι προσβάσιμη ηλεκτρονικά στους αιτούντες, από την οποία θα επιλέγονται τα θέματα των γραπτών εξετάσεων.
Σημειώνεται ότι ο αλλοδαπός, σε περίπτωση αποτυχίας του στις εξετάσεις, διατηρεί δικαίωμα νέας συμμετοχής του σε αυτές χωρίς περιορισμό με νέα δήλωση συμμετοχής και την καταβολή του σχετικά προβλεπόμενου εξέταστρου.
Για όσους κατέχουν απολυτήριο λυκείου που ακολουθεί το υποχρεωτικό ελληνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης, ή έχουν αποφοιτήσει από ελληνικό Α.Ε.Ι. ή έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο σπουδών από ελληνικό Α.Ε.Ι., προβλέπεται απαλλαγή από την ανωτέρω εξέταση. Επίσης προσδιορίζονται οι ειδικές κατηγορίες αιτούντων την ελληνική ιθαγένεια που αντί γραπτών εξετάσεων εξετάζονται προφορικά στα θέματα των εξετάσεων.
Στις περιπτώσεις αυτές συμπεριλαμβάνονται τα άτομα που έχουν υπερβεί το 67ο έτος ηλικίας, όσα άτομα έχουν πιστοποιηθεί με σωματική αναπηρία άνω του 67% από Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή έχουν διαγνωστεί από αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας με μαθησιακές δυσκολίες, οπότε οι εξετάσεις διενεργούνται προφορικά ενώπιον ειδικής επιτροπής. Σημειώνεται ότι το ηλικιακό όριο των 67 ετών που έχει επιλεγεί για τη συγκεκριμένη απαλλαγή, συμβαδίζει με το ανώτατο όριο της ηλικίας συνταξιοδότησης που έχει θεσπιστεί με βάση την ισχύουσα νομοθεσία και αποτελεί το ηλικιακό όριο που τίθεται σε σχέση με την ικανότητα προς εργασία του κάθε προσώπου που ανήκει στον ενεργό πληθυσμό της χώρας.
Στο τελικό στάδιο η διαδικασία εξέτασης της αίτησης πολιτογράφησης ολοκληρώνεται με την αξιολόγηση της οικονομικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης του αλλοδαπού στην ελληνική κοινωνία, καθώς και της δυνατότητάς του να καταστεί ενεργός πολίτης της χώρας, στοιχεία που δεν μπορεί να αποτελέσουν εκ των πραγμάτων αντικείμενο της γραπτής εξέτασης που έχει σαν κύριο σκοπό την εξακρίβωση του γνωστικού επιπέδου του αιτούντος. Για τον λόγο αυτό η διερεύνηση της εκπλήρωσης ή μη των ανωτέρω προϋποθέσεων διενεργείται με προφορική συνέντευξη ενώπιον δύο κατάλληλα εκπαιδευμένων στελεχών της Γενικής Γραμματείας Ιθαγένειας και σε συνάρτηση με την επιτυχή δοκιμασία στις γραπτές εξετάσεις συμβάλλει στη διαμόρφωση της τελικής αξιολόγησης του αιτούντος.
Με τις νέες αυτές ρυθμίσεις, λοιπόν, υιοθετείται μία ομοιογενής και αδιάβλητη διαδικασία για την εξακρίβωση των ουσιαστικών προϋποθέσεων πολιτογράφησης που αντικαθιστά τη λειτουργία των Επιτροπών Πολιτογράφησης που, εξαιτίας των οργανωτικών και λειτουργικών δυσχερειών που παρουσίαζαν αλλά και του ανομοιόμορφου τρόπου αξιολόγησης των αιτούντων όπως είχε παρατηρηθεί σε πολλές περιπτώσεις, έχουν προκαλέσει μεγάλες καθυστερήσεις στην εξέταση των αιτήσεων, αλλά και μεγάλη ανομοιογένεια στο τρόπο αξιολόγησης ομοειδών περιπτώσεων.
Με το νέο σύστημα των γραπτών εξετάσεων επιδιώκεται να μειωθεί ο συνολικά απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της εξέτασης της αίτησης πολιτογράφησης, αφού δεν θα εξαρτάται η εξέταση αυτή από την πραγματοποίηση συγκεκριμένου αριθμού συνεδριάσεων και αιτήσεων ανά συνεδρίαση των επιτροπών αυτών. Εξασφαλίζεται δε η επαρκής και αντικειμενική εξέταση των ουσιαστικών προϋποθέσεων πολιτογράφησης, με αποτέλεσμα να περιορίζονται οι παρατηρούμενες αντιφάσεις ως προς την τεκμηρίωση των εισηγήσεων των διαφόρων επιτροπών πολιτογράφησης που έθεταν σε αμφισβήτηση την ποιότητα της αξιολόγησης των προϋποθέσεων αυτών.