Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021
Πέμπτη 19 Αυγούστου 2021
Η ΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΛΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΣΜΟ.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ [ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ] ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΝ ΠΡΩΤΟΙΣ,ΜΕΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ,ΦΙΛΩΝ,ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ
ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ
ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΛΕΟΝ ,ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ,ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ,ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ [ΑΦΟΥ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΥΣ],ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΚΟΜΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,ΤΗΝ ΓΕΝΕΤΗΣΙΑ ΦΥΣΗ,ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ,ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ κα
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΄΄ΠΕΙΡΑΜΑ΄΄ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ Ο ΨΥΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΑΡΑ ΟΤΙ ΄΄ΜΑΘΟΥΝ΄΄ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ ,ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΩΡΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΕΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΟΤΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤ'ΑΝΑΓΚΗΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΟΥΝ ΚΑΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ,ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΄΄ΚΑΚΟΙ΄΄ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ,ΑΝ ΜΑΘΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΄΄ΚΑΚΟ΄΄ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ,ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΤΟΤΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ,ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΛΕΟΝ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΤΟ ΑΡΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ [ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ] ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ,ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ,ΣΩΣΤΟΙ,ΛΟΓΙΚΟΙ,ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
“ΤΟ ΚΥΜΑ”: ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΩΣ ΟΙ
ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑΖΙ
ΌΤΑΝ ΤΟ 1967, ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΛΟ ΆΛΤΟ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ, ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΙΤΛΕΡ.
Ο RON JONES ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ 25ΧΡΟΝΟΣ, ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ Η ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.
ΈΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ, ΜΕ «ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ» ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΌΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΗΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ, ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΥΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΑΝΟΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΉΤΑΝ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΗΝ ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΑΡΧΙΚΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ ΣΥΝΑΜΑ.
Ο JONES ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ. ΌΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΕΝ ΧΟΡΩ «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΕ JONES», ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. «ΘΕΕ ΜΟΥ!», ΕΙΠΕ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΤΟ ΘΕΑΜΑ. ΈΤΣΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ «ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ» – ΜΕ ΣΑΦΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ Γ’ ΡΑΙΧ…
ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΥΜΙΖΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΣΟΥΝ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΟ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΝΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΦΕΛΩΔΕΣ ΣΧΕΔΙΟ ΕΞΑΛΕΙΨΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Η «ΕΝΟΤΗΤΑ» ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΟ ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ «ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ» ΚΑΙ «ΔΥΝΑΜΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ». ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΧΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ-ΤΡΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ, Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕ ΤΟΝ ΦΥΡΕΡ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ, ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΑΡΙΣΤΑ, ΕΝΩ ΟΣΟΙ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ. ΌΣΟΙ, ΔΕ, ΑΡΝΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ.
ΊΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΤΙ Ο JONES ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ «ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ» ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΙΣΧΥΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΒΛΕΠΕ ΕΝΑΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΟΥΣΕ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ JONES. ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΣΠΑΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ. «ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ. ΌΛΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΣΠΑΣΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ», ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ. ΉΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΤΑΝ ΣΤΗ ΦΗΜΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΦΗΜΗ.
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΡΑ Ο JONES ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ. Η ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΥΜΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΥ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.
ΤΙ ΕΚΑΝΕ, ΛΟΙΠΟΝ; ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ «ΤΡΙΤΟ ΚΥΜΑ» ΗΤΑΝ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΤΑΝ Ο ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ. ΌΤΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, Ο JONES ΣΤΕΚΟΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΟΘΟΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΑΘΟΡΥΒΗΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ, ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ. Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ.
ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΕΛΗΞΕ; ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΗ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ Η ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΕΣ.
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΕΞΗΓΗΣΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ. Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, Η ΥΦΕΡΠΟΥΣΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΚΛΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΣΜΟ.
ΌΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΧΑΝΑ ΆΡΕΝΤ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ: ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ SS ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΣΑΔΙΣΤΕΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΑ ΚΑΙ… ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΤΟ ΚΥΜΑ», ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ MORTON RHUE ΤΟ 1984 ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΩΝΥΜΗ ΤΑΙΝΙΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΟ 2008, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
ΣΕΛΙΔΑ 11 από 40
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ΣΕΛΙΔΑ 12 από 40 ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις ΣΕΛΙΔΑ 13 από 40 βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος. ΣΕΛΙΔΑ 14 από 40
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΚΟΜΗ!!....Ε.ΣΥ?
ΠΕΜΠΤΗ, 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2021
ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΑ ΜΑΣ ΕΡΙΞΑΝ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ. ΌΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ, ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΩΝ ΝΑΖΙΣΤΩΝ ΑΠΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ.
ΚΡΥΦΑ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΤΟΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΔΙΑΚΑΗΣ ΠΟΘΟΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΩΣ «ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥΣ», ΜΕ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΡΕΓΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ.
Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΧΘΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΠΤΑΣΦΡΑΓΙΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ. ΈΝΤΕΧΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΘΕΤΑΝ ΣΤΟΝ «ΕΚΛΕΚΤΟ» ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΓΚΑΘΙΣΤΟΥΣΑΝ ΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥΣ. Ο ΕΠΙ ΤΟΥΤΟΥ ΑΝΑΤΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟ-ΓΟΝΟΣ ΤΗΣ «ΑΓΙΑΣ»ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΔΕΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ, ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΤΟΧΗΣ, ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ… ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΗΡΗΣΕ, ΑΛΛΑ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ «ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ» ΤΟΥ ΟΙ ΕΜΠΡΗΣΜΟΙ, ΠΟΥ ΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΟΝ ΔΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ, ΕΚΑΨΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΠΙΤΙΑ ,ΑΦΗΣΑΝ ΑΣΤΕΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. Ο «ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ», ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, [ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ 6 ΜΗΝΩΝ ΤΟΝ ΕΞΟΡΙΣΕ Η ΧΟΥΝΤΑ ΣΤΟ… ΠΑΡΙΣΙ,] ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΤΑΔΕΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΑ, ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΦΥΠΝΙΣΜΕΝΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ…@@@
Η ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΝΕΛΑΒΕ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΕΚΤΑΚΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΩΝ. ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΟΓΙΣΤΟ ΣΑΔΙΣΜΟ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ ΣΤΗΝ… ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ. Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΦΡΙΚΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΔΥΕΤΑΙ, ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ «ΜΑΓΙΚΗ ΛΕΞΗ» ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.ΓΡΑΦΕΙ Η ΜΑΙΡΗ ΚΑΡΑ
https://www.taxidromos.gr/topic/2801783/mairi-kara-kouleios-genoktonia.html
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΟΛΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ [ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΞΕΝΟΔΟΥΛΗ ,ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ]
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων. Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις – Ε.ΣΥ.».
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ. Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
ΣΕΛΙΔΑ 1 από 40
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (€2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
ΣΕΛΙΔΑ 2 από 40
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Ο Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
ΣΕΛΙΔΑ 3 από 40
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ, ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλείων, στα οποία κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
ΣΕΛΙΔΑ 4 από 40
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Οι τέσσερεις βασικές ομάδες επιτροπών θα είναι:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
ΣΕΛΙΔΑ 5 από 40
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΣΕΛΙΔΑ 6 από 40
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ – ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, ΣΕΛΙΔΑ 7 από 40
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40 δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
ΙΙ. ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0. Επιτροπή συγκρότησης Ειδικού δικαστηρίου που καλείται να αποδώσει άμεσα δικαιοσύνη στα αποτελέσματα των Επιτροπών ελέγχου επί όλων των σημαντικών θεμάτων της Πολιτείας και θα επιβάλλει τις ανάλογες ποινές που θα αποφασιστεί. Η Επιτροπή Συγκρότησης έχει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερών από την κατάθεση των νομοσχεδίων για την σύσταση του Ειδικού Δικαστηρίου.
2.0. Επιτροπή ελέγχου για το Δικαστικό Σώμα:
2.1. Επιτροπή ελέγχου όλων των Δικαστικών λειτουργών για τη μέχρι τώρα δράση και λειτουργία τους.
2.2. Εντατικά σεμινάρια για την εμπέδωση του ρόλου του Δικαστικού λειτουργού.
ΣΕΛΙΔΑ 10 από 40
2.3. Εντατικά σεμινάρια για εφαρμογή της διορθωτικής, της διανεμητικής και της εθιμικής δικαιοσύνης.
3.0. Το Πειθαρχικό Σώμα, είναι ανεξάρτητο σώμα για να μπορεί αμερόληπτα να διενεργεί ελέγχους, γνωματεύσεις, να επιμελείται θέματα που άπτονται της δικαιοσύνης.
4.0. Οι επιτροπές πειθαρχικού θα εποπτεύσουν και θα συντονίσουν με κάθε διαφάνεια όλες τις πράξεις και σε κοινή δημόσια θέα.
5.0. Επιτροπή Δικαίου, η οποία θα ενεργεί αυτόνομα και θα εποπτεύει τη λειτουργία ολόκληρης της διακυβέρνησης.
6.0. Οι Επιτροπές θα απαρτίζονται από ανεξάρτητους νομικούς συμβούλους, δικαστικούς, εισαγγελείς, επόπτες, οικονομολόγους κ.α. καθώς και θα μπορούν να συμβουλεύονται οιονδήποτε κρίνουν αναγκαίο για τη διεκπεραίωση της πράξης.
7.0. Αφού περατωθεί η έρευνα των εμπειρογνωμόνων όπως πιο πάνω περιγράφεται και σημειωθούν αξιόποινα παραπτώματα από τα εμπλεκόμενα μέρη, δηλ. από τους ασκούντες δημόσιο αξίωμα (ακόμα και για τους μη εν ενεργεία ) καθώς και οι σχετικοί σύμβουλοι πάσης μορφής, κράτη, τράπεζες κ.ο.κ., οι επιτροπές πειθαρχικού θα αναλάβουν να συντάξουν την ανάλογη δικογραφία, θα συντονίσουν, εκτελέσουν καθώς και θα εποπτεύσουν τη διαδικασία εκδίκασης από το Ειδικό Δικαστικό σώμα και θα εποπτεύσουν την υλοποίηση των αποφάσεων εντός χρονικού πλαισίου που θα τεθεί στην πορεία.
8.0. Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις του ειδικού δικαστηρίου θα είναι άμεσα εκτελεστέες.
ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
‘’ Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ''
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν
Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν Εθνική κατάντια και ντροπή η Ελληνική μέχρι τώρα βραχονησίδα Ζουράφα να βρίσκετ...
-
ΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΧΝΑ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΔΛΔ ΜΕ ΤΑ 6ΜΥΡΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ! Ο ΤΣ...
-
ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΕΙΤΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΡΑΦΑΗΛ ΓΚΑΪΔΑΤΖΗΣ - OCTOBER 7, 2020 0 SHARE AD ΕΙΚΟΝΑ: ΣΩΚΡΑ...