ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ Η ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ 5G
1 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021
ΤΑ ΑΣΥΡΜΑΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΑ 5G, ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ. ΈΧΟΥΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΠΧ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 4G ΦΘΑΝΕΙ ΤΑ 200 ΜΒ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΕΝΩ ΤΟ 5G ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 1000 ΜΒ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. Η ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ 5G ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 150-200MBPS ΕΝΩ ΤΟΥ 4G ΕΙΑΝΙ ΣΤΑ 23-35 MBPS ΚΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 1GBPS, ΕΝΩ ΤΟ 4 G ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ 150MBPS.
ΤΟ 5G ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ DATA, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ «ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ» INTERNET OF THINGS (IOT). ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ, ΕΩΣ ΚΑΙ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΝΑ ΤΕΤ. ΧΛΜ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΕΦΟΣΟΝ Η ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 100 ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ. ΕΠΙΣΗΣ Η «ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ» ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ (LATENCY) ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥ 1 MS.
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ 5G ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΕΡΑΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ MIMO (MULTIPLE INPUT, MULTIPLE OUTPUT), ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΟΓΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ.
ΤΟ 5G ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΠΑΝΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ, ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ 30-300 GHZ. ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ, Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΤΙΡΙΑ. ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΜΙΝΙ ΚΕΡΑΙΕΣ.
ΤΟ 5G ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΕΡΑΙΕΣ ΑΝΑ ΜΕΡΙΚΑ ΜΙΛΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΡΑΙΕΣ «ΜΙΚΡΕΣ» ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΙΣΧΥΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΑ ΕΚΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ 2.000 ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟΥΣ 50.000! ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ…
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ 5G ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΣΦΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ CELINE FREMAULT ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟ 5 G ΟΤΙ «ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΩΝ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ 5G»
ΑΠΟ ΤΟ 2017, Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ 5G ΔΙΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΟΠΩΣ Η SAMSUNG, Η INTEL, Η QUALCOMM, Η NOKIA, Η HUAWEI, Η ERICSSON, Η ZTE. ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΕΩΣ ΤΟ 2025 ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΙΑ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 5G
ΤΟ 5G «ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ» ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ :
Α) Η ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ (ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1 GHZ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ 250 MBPS ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΕΛΗΝΕΚΕΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΚΕΡΑΙΑ ΣΕ ΚΕΡΑΙΑ.
Β) Η ΜΕΣΑΙΑ ΖΩΝΗ (1-6 GHZ) ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΗ (1 GBPS), ΕΧΕΙ ΜΕΣΑΙΟ ΒΕΛΗΝΕΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ.
Γ) Η ΠΙΟ «ΓΡΗΓΟΡΗ» ΖΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ MMWAVE ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 GBPS, ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΙΧΟΥΣ, ΔΕΝΤΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΟΧΗ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΛΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΟΣΤΟΣ.
ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΕ ΑΣΥΡΜΑΤΕΣ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΡΚΙΝΟΥ, ΚΥΤΤΑΡΙΚΟ ΣΤΡΕΣ, ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΒΛΑΒΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΡΙΖΩΝ, ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ, ΔΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΝΗΜΗ, ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΥΗΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
5G ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:
ΑΤΤΙΚΗ | ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ, ΒΑΡΗ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΛΟΥΤΣΑ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, ΝΙΚΑΙΑ, ΠΑΓΚΡΑΤΙ, ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΠΕΡΑΜΑ, ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ, ΡΕΝΤΗΣ, ΣΧΙΣΤΟ |
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | ΔΕΘ, ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ , ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΜΕΝΕΜΕΝΗ, ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ |
ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ | ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΛΑΡΙΣΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΜΥΚΟΝΟΣ, ΠΑΡΟΣ, ΠΑΤΡΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΡΟΔΟΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, ΣΕΡΡΕΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΧΑΛΚΙΔΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΣΙΘΩΝΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΧΑΝΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ |
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ 5G ROAMING ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 5ΗΣ ΓΕΝΙΑΣ, ΤΟ 5G, ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ;
ΈΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΔΡΑΙΩΘΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ 5G ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΚΕΡΑΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 50.000 ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ 4.800 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, 2.800 ΓΙΑΤΡΟΙ, 770 ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΙ, 2.000 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ 180.000 ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ 202 ΧΩΡΕΣ.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ 5 G ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΣΕ «ΦΟΥΡΝΟ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ» ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΈΝΩΣΗ, ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΈΘΝΗ, ΚΑΙ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ.
Η 25/1/2020 ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΩΣ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ 5G. ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΕ 31 ΧΩΡΕΣ, ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΤΟ ΒΕΛΓΙΟ, ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ, ΤΗΝ ΚΡΟΑΤΙΑ, ΤΗΝ ΔΑΝΙΑ, ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΔΙΑ, ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ, ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ, ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΤΗΝ ΚΕΝΥΑ, ΤΗΝ ΜΑΛΤΑ, ΤΗΝ ΝΟΡΒΗΓΙΑ, ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ, ΤΗΝ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΑΦΙΛΟΞΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΒΙΑ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΙΚΟ 5G. ΆΛΛΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΟΠΤΙΚΩΝ ΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 5 Η ΤΟ 6G.
ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΛΕΩΝ Η ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΔΙΕΘΝΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ 5G ΕΩΣ ΤΩΡΑ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ: * Η ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ 5G* ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΨΗΦΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ 5G * ΤΟ ΒΕΛΓΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ 5G ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ * ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΝΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΟ 5G ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΒΕΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 5GΔΙΚΤΥΩΝ * ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ 5G ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ.
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ 5G ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΩΣ, ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΑΦΗ ΤΡΟΠΟ ΟΤΙ ΤΟ 5G ΚΑΙ ΤΟ ΙΟΤ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΟΣ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΜΙΑ ΣΑΦΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΜΒΙΑΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΑΤΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Η/Μ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΑΝ ΣΤΙΣ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020 ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΤΟΥΝΤΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ 5G ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ.
ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΑΚΥΡΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ 5G ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΜΕΛΕΤΕΣ) ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ 5G ΜΕ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ, ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΚΡΙΤΙΚΑ Η ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 5G.
Ο ΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΣΤΟ ΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΟΔΗΓΙΑ 2001/42 ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΟΔΗΓΙΑ.
ΈΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΟΥΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ 5G, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ.
ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ AARHUS ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΟΥΤΕ ΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ 5G.
ΥΠΗΡΞΕ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 (ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 8 (ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΘΕΣΠΙΣΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΥΤΕ ΠΑΡΕΣΧΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ.
ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 6 ΚΑΙ 24 ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ Η ΤΗΣ ΑΠΕΙΛΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Η/ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ.
ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 6 ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΔΙΟΤΙ Η ΑΡΜΟΔΙΑ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΠΟ ΕΥΛΟΓΩΣ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΩΣ ΑΝΩ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΟΤΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ (Π.Χ. ΓΑΛΛΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ, ΑΥΣΤΡΙΑ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΠΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΚΤΥΟ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΡΩΣΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Η/Μ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΟΝ Π.Ο.Υ. ΓΙΑ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΈΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Η/Μ.
ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ:
«Η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ICNIRP … ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ RF.» ΚΑΙ «Ο ICNIRP ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΗ ΘΕΡΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ RF, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΚΑΙ «ΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ICNIRP ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ»
«ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΕ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΡΩΣΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΑΓΔΑΙΩΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ, Η RNCNIRP ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ»
ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ 5 G ΜΕΤΑΞΥ 2,7 MT EQCO2 ΚΑΙ 6.7 MT EQCO2 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2030. ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΞΗΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 15 MT EQCO2 ΤΟ 2020. ΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΤΕΡΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΔΙΚΤΥΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΝ ΤΑ 1,8 MT EQCO2 ΣΕ 4,6 MT EQCO2 ΤΟ 2030. ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ 5 G ΘΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΑΠΟ 0,8 MT EQCO2 ΣΕ 2,1 MT EQCO2 ΤΟ 2030 ΕΠΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΩΝ 30 MT EQCO2 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΕΛΕΤΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΙΑΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΡΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ 5 G.
ΤΟ ΠΑΚΟΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΟΝΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΟΠΛΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΑ «LOBY» ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ .
ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΑΝΤΙΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ 5 G, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΚΟΕ ΑΠΟ ΤΟ 2000 ΦΩΝΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ 5G, ΕΠΕΙΔΗ Η Η /Μ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ, ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ, ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΛΕΥΧΑΙΜΙΕΣ ΚΑΤΑ 200%.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΚΟΕ
42 χρόνια αγώνες για το περιβάλλον και τον καταναλωτή για ποιότητα ζωής Νικολάου Φλώρου 8,11524 Αθήνα Τηλέφ ω ν α: +30 210 81 00 805, +30 210 81 00 804, +30 210 72 30 505 Fax: +30 210 81 01 609 e-mail: pakoe@pakoe.gr, oikonomia@pakoe.gr , oikoen@pakoe.gr, kekpakoe@pakoe.gr, oikosystima@pakoe.gr Ιστοσελίδα : www.pakoe.gr • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΚΕΝΤΡΟΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝΕΡΕΥΝΩΝ • ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ - ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ • OIKOEN - ΟΙΚΟ-ΓΗ Νικολάου Φλώρου 8, 115 24Αθήνα, Tηλ.: 210 8100805 , 210 7230505, Fax: 210 8101609, e-mail: pakoe@pakoe.gr, www.pakoe.gr 2 Members of: United Nations Environment PROGRAM - ECOROPA - IUCN - IFOAM ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΠΑ.Κ.Ο.Ε, ΤΟ ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ,ΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΕΛΛΑΣ, Η ΟΙΚΟΕΝ& Η ΟΙΚΟ-ΓΗ 15 Ιουνίου 1979: Μια ομάδα επιστημόνων ανησυχεί για τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η ταχεία και απρογραμμάτιστη ανάπτυξη του τόπου και αποφασίζει να ιδρύσει τον πρώτο αδέσμευτο, δυναμικό κοινωνικό φορέα, δίνοντάς του το όνομα ΠΑ.Κ.Ο.Ε (Πανελλήνιο Κέντρο Οικολογικών Ερευνών). Πέρασαν 42 χρόνια από τότε και ο φορέας αυτός καταξιωμένος από τους αγώνες του για μια καλύτερη ποιότητα ζωής, έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις εκείνες, για να γίνει η κατάλληλη δουλειά ώστε ν΄ αλλάξουν τρόπο σκέψης οι πολιτικές ηγεσίες και τρόπο αντιμετώπισης των οικολογικών προβλημάτων ο Ελληνικός λαός. Στα 42 αυτά χρόνια, το ΠΑ.Κ.Ο.Ε δημιούργησε άλλους τέσσερις φορείς, το ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ, το ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ. Το ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ διαμορφώνει και στοχεύει την εκπαιδευτική πολιτική του ΠΑ.Κ.Ο.Ε και το ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ την περιβαλλοντική πολιτική του ΠΑ.Κ.Ο.Ε, επιφορτισμένο με τις εργαστηριακές έρευνες σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η ΟΙΚΟΕΝ διαμορφώνει την ενεργειακή πολιτική και η ΟΙΚΟ-ΓΗ την αγροτική πολιτική. • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΚΕΝΤΡΟΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝΕΡΕΥΝΩΝ • ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ - ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ • OIKOEN - ΟΙΚΟ-ΓΗ Νικολάου Φλώρου 8, 115 24Αθήνα, Tηλ.: 210 8100805 , 210 7230505, Fax: 210 8101609, e-mail: pakoe@pakoe.gr, www.pakoe.gr Members of: United Nations Environment PROGRAM - ECOROPA - IUCN - IFOAM 3 Το ΠΑ.Κ.Ο.Ε, το ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ, το ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ, η ΟΙΚΟΕΝ & η ΟΙΚΟ-ΓΗ 42 χρόνια τώρα, είναι οι μοναδικοί φορείς που παράγουν δικά τους πρωτογενή στοιχεία για να τα αντιπαραθέσουν στα καμουφλαρισμένα της εκάστοτε κυβερνητικής κομματικής μηχανής. Το ΠΑ.Κ.Ο.Ε, το ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ, το ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ, η ΟΙΚΟΕΝ & η ΟΙΚΟ-ΓΗ είναι εκείνα που πίεσαν και κατάφεραν να εξετάζεται η λέξη «ανάπτυξη» και από μια άλλη σκοπιά, τη λεγόμενη «περιβαλλοντική επίπτωση». Το ΠΑ.Κ.Ο.Ε, το ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ, τ ο ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΛΑΣ, η ΟΙΚΟΕΝ & η ΟΙΚΟ-ΓΗ είναι εκείνα που κατάφεραν, να σπάσουν το κατεστημένο και να δώσουν καινούργια χροιά στον όρο «ποιότητα ζωής». Βέβαια, υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για να φτάσουν τους στόχους που έχουν βάλει από την αρχή και στη διάρκεια των σαράντα χρόνων πορείας τους. Φυσικά, τα πρόσωπα αλλάζουν, οι θεσμοί, όμως, του ΠΑ.Κ.Ο.Ε, του ΚΕΚ ΠΑΚΟΕ, του ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΣ, της ΟΙΚΟΕΝ & της ΟΙΚΟ-ΓΗ με την σταθερή και αταλάντευτη πολιτική τους θέση, παρέμειναν και θα παραμείνουν φάρος ελπίδας για τους χιλιάδες συνδρομητέςτους.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ:
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.
Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, ΣΕΛΙΔΑ 7 από 40
3. Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, ΣΕΛΙΔΑ 8 από 40
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
1.3. ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα ΣΕΛΙΔΑ 9 από 40 δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.