ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΈΝΩΣΗ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ.
ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣ-ΙΑΣ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Τ-Ο ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΣΠΑΣΜΩΔΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΔΗΡΗΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ.
ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ, Η ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ, ΔΟΥΛΕΨΑΝ, ΡΙΣΚΑΡΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΕΧΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΕΧΘΡΟ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1920 ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΑΞΟΠΟΙΟ ΝΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΟΥ, ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΣΥΓΚΥΡΙΩΝ, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ, ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΙΟΤΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΩΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑΝ: ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
ΤΟ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ Β΄ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΟΤΑΝ Η ΕΥΡΩΠΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΞΑΝΑΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ. ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΝ ΣΕ «ΕΧΘΡΟΥΣ» ΚΑΙ «ΦΙΛΟΥΣ». ΟΤΑΝ ΠΙΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟΝ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΣ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΑΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΑΝ ΣΤΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥΣ.
ΓΑΛΛΟΙ, ΙΤΑΛΟΙ, ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΒΡΕΤΑΝΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣΑΝ ΗΔΗ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΤΗ ΓΗΡΑΙΑ ΗΠΕΙΡΟ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΦΟΡΟΥΣΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΡΧΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΕ ΜΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΦΙΛΟΔΟΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΣΟ Η ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
«TO ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ»
ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΡΟΧΑ Η ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΥ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΞΕΝΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΠΩΛΗΣΕΙΣ. ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΟΝΤΕΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ FARMA ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ Η MAVA ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ RENAULT Η ΤΟ PONY ΤΗΣ NAMCO ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ, «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑ», ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΤΑΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.
ΩΣΤΟΣΟ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΙΤΟΥΣΑΜΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ, ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΟΙ ΑΠΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΘΕΩΡΗΘΗΚΑΝ «ΛΙΓΕΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΤΕΤΡΑΤΡΟΧΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΜΑΣ. ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ ΜΕ ΠΕΙΣΜΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ «ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ».
ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΤΟΥ 1977, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ ΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΤΟ DIM ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ Γ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ. ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ FIAT, ΕΙΧΕ ΑΜΑΞΩΜΑ ΑΠΟ FIBERGLASS ΚΑΙ ΩΡΙΑΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 105 ΧΛΜ./ΩΡΑ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, «…ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ. Η ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΘΑ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ». ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ DIM ΚΡΙΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΧΑΘΗΚΕ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΑΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΑΝ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ. ΟΙ ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, Ο ΚΑΚΩΣ ΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΤΑΝ ΔΙΑΡΚΩΣ, ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΒΥΘΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΤΕΛΜΑ.
ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΗ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΔΩΣΕ Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΚΑΘΩΣ Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΣΤΕΡΗΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΕΓΧΩΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕ Η ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΚΡΑΣ ΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ.
Η ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ
ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΤΟ 1980 Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΟΚΑΡ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 170.000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ DATSUN – NISSAN ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ. ΩΣΤΟΣΟ, Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΔΕΝ ΤΕΛΕΣΦΟΡΗΣΕ ΠΟΤΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΤΕΟΚΑΡ: Όταν οι Ιάπωνες "υποκλίνονταν" στην Ελλάδα
ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ*
"Θεωρώ απίθανο η Ελλάδα να αποκτήσει στο άμεσο μέλλον βιομηχανία αυτοκινήτων"
Πολλές φορές μου έχουν απευθύνει την ερώτηση, «γιατί η ΤΕΟΚΑΡ, δεν μπόρεσε να επιβιώσει». Δεν μου αρέσει να κάνω νεκροψίες. Πρέπει όμως να δούμε πως ξεκίνησε το εργοστάσιο, για ποιο λόγο σταμάτησε η εγχώρια παραγωγή και τι θα μπορούσε , ίσως, να έχει γίνει για να μην έχουμε αυτό το τέλος.
Να ξεκινήσω λοιπόν από το γεγονός ότι εκείνα τα χρόνια η ελληνική αγορά αυτοκινήτου ήταν πολύ μικρή. Παράλληλα, εκείνη την εποχή υπήρχε η ιδέα να δημιουργηθεί μια ελληνική εταιρία συναρμολόγησης και αυτή η ιδέα βασιζόταν σε μια πολιτική που έλεγε πως όλα τα προϊόντα από ελληνικά εργοστάσια πληρώνουν το μισό του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ).
Η θεμελίωση του εργοστασίου ξεκίνησε το 1979 και η παραγωγή ξεκίνησε το 1980. Η εγχώρια παραγωγή είχε τότε μια σημαντική φορολογική ελάφρυνση και το πολύ σημαντικό ήταν επίσης ότι με το εργοστάσιο στην Ελλάδα μπορούσες να ξεφύγεις, τότε, από τους περιορισμούς που υπήρχαν στην εισαγωγή ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Για αρκετά χρόνια, το όλο πρότζεκτ πήγαινε καλά και βοήθησε αφενός στην εκτόξευση των πωλήσεων της Nissan και , αφετέρου στην σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Από την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ελλάδα υποχρεώθηκε στη σταδιακή άρση της προστασίας της εγχώριας παραγωγής. Υπήρξε λοιπόν ένας νόμος το 1989 που έλεγε ότι οι φοροαπαλλαγές θα μειώνονταν και το 1993 θα σταματούσαν. Το 1995 έπρεπε να κάνουμε μια μεγάλη επένδυση στην μονάδα του Βόλου , όπως κάναμε κάθε 5 χρόνια, αλλά είδαμε ότι δεν υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες για μια τέτοια κίνηση.
Από τη μια λοιπόν είχαμε την άρση της προστασίας της εγχώριας παραγωγής και από την άλλη το Κράτος με τα σπασμωδικά μέτρα που παίρνει. Δεν υπήρχε καμία σταθερότητα και ποτέ δεν κατάλαβαν οι κυβερνήσεις αυτή την αδήρητη ανάγκη για να σταθούν μεγάλες επενδύσεις.
Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν στην προστασία της βιομηχανίας από το Κράτος. Αν όμως το Κράτος είχε δει νωρίτερα ότι πρέπει να στηρίξει την βιομηχανία -όπως έκαναν η Πορτογαλία και η Ισπανία- ούτως ώστε όταν η χώρα βγει από την προστασία να μπορεί να ανταπεξέλθει στις νέες συνθήκες, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά. Παράλληλα εκείνη την εποχή υπήρχε μια εργατική νομοθεσία που κάθε άλλο παρά βοηθούσε στην ανάπτυξη της βιομηχανίας.
Το 1982, όταν η Nissan έψαχνε να κάνει εργοστάσιο στην Ευρώπη, ήρθε πρώτα από όλα εδώ, σε εμάς. Γιατί στο Βόλο υπήρχε ήδη κάτι έτοιμο. Εκείνη την εποχή μόλις είχε βγει ο Ανδρέας Παπανδρέου ο οποίος έλεγε ότι για οποιαδήποτε ξένη επένδυση γινόταν , το κράτος θα έπρεπε να συμμετέχει σε αυτήν με ποσοστό 51%. Έτσι οι Ιάπωνες πήγαν στην Αγγλία, που τους έδωσε γη και ύδωρ.
Όσον αφορά το σήμερα, θεωρώ απίθανο να αποκτήσουμε, στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον, βιομηχανία αυτοκινήτων. Ο επενδυτής θέλει ένα ξεκάθαρο φορολογικό περιβάλλον και αυτό στην Ελλάδα δεν υπάρχει.
* Ο κ. Θεοχαράκης είναι Αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισαγωγικής εταιρείας Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.https://www.news247.gr/weekend-edition/teokar-otan-oi-iapones-ypoklinotan-stin-ellada.6278052.html
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΡΙΘΗΚΑΝ ΤΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ, ΠΛΕΟΝ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΞΑΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
ΟΙ ΜΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΔΡΑΙΩΣΕΙ ΗΔΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΙΣΧΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΕΙΣΜΑΤΑ. ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ ΟΠΩΣ Π.Χ. Η ΤΣΕΧΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΩΝΙΑ ΕΔΩΣΑΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥΣ.
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ
ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΧΑΡΗ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ
ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ
ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΜΕΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ
ΚΑΝΟΥΝ, ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΗΣ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ
Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ:
Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΔΟΜΗΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
7.1. Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΔΟΜΗΘΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΩΣ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ, ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΦΥΪΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
7.2. Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ.
7.3. ΔΙΔΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΞΟΡΥΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΥΠΟΔΟΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΥΛΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΠΑΝΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ, ΣΠΑΝΙΩΝ ΓΑΙΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ.
7.4. ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΙΟΤΙΚΟΥΣ, ΑΒΙΟΤΙΚΟΥΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ Η/ ΚΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΟΥΣ: ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΑΕΡΑΣ, ΝΕΡΟ, ΕΔΑΦΟΣ, ΦΥΣΙΚΗ ΧΛΩΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΔΑ, ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΥΠΕΔΑΦΟΥΣ, ΗΛΙΑΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ ΟΜΟΡΦΙΑ Κ.Ο.Κ.
7.5. ΌΛΗ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΠΟΙΗΜΕΝΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΥΤΑΡΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΣΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ.
7.6. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΥΠΕΡΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ.
7.7. ΓΙΑ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΣΕΛΙΔΑ 19 ΑΠΟ 40
ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
7.8. ΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΗ, ΤΗΝ ΗΛΙΑΚΗ.
7.9. ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΛΗΡΩΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.