Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2023

Υπάρχουν τεράστιες έφαρμογές στην 4η βιομηχανική έπανάσταση

 

Με τεχνολογία3D,όχι μόνο θα τρώμε κοτόπουλο και κρέας εκτυπωμένο,άλλά θα κάνουμε και το σπίτι μας!!!!!

Υπάρχουν τεράστιες έφαρμογές στην 4η βιομηχανική έπανάσταση,άπο την όποία η χώρα μας άπέχει έκκωφαντικά






Από 800δις περίπου που έχει κάθε χρόνο στους προυπολογισμούς της[τους μεγαλύτερους της Ε.Ε] [τα τελευταία 8 χρόνια μέσα εκεί είναι και τα 600δις που κατέθεσε ο πρόεδρος του φορέα Ε.ΣΥ κύριος  ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ,και καμμία κυβέρνηση δεν κάνει χρήση αύτών],οι ΄΄έλληνικές΄΄ κυβερνήσεις δίνουν μερικές χλδ για τεχνολογία και έφευρέσεις

Ότι πετυχαίνουν σε αύτό το έπίπεδο τα λαμπρά μας μυαλά ,χρηματοδοτούνται κυρίως από τους ίδίους

Στον τομέα της ρομποτικής είδικά τα παιδιά μας με έλάχιστη χρηματοδότηση παίρνουν  παγκόσμια και εύρωπαϊκά βραβεία

 Αν ύπήρχε άρκετή κρατική χρηματοδότηση οι έλλην θα έκαναν ΄΄θαύματα΄΄ και οι εφευρέσεις τους θα κινούσαν πολλές βιομηχανικές μονάδες που θα πρόσθεταν στο ΑΕΠ,και θα ύπήρχαν χλδ θέσεις έργασίας,χωρίς να ύπάρχει λόγος έκατόμμύρια έλλην πολίτες να βγούν έκτός συνόρων,και να ένισχύουν με τουλάχιστον 50δις τα ξένα ΑΕΠ κάθε χρόνο

Σήμερα με τη συγκεκριμένη τεχνολογία3D , κατασκευάζονται (εκτυπώνονται) ταχύτερα και φθηνότερα απίστευτα αντικείμενα και προϊόντα, που λίγα χρόνια πριν δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε.

Κοσμήματα, υποδήματα, εξαρτήματα διαφόρων εφαρμογών, γέφυρες, σπίτια από μπετόν, σκάφη, μικροαντικείμενα καθημερινής χρήσης, μέχρι δέρμα και προσθετικά μέλη για τον ιατρικό τομέα, ακόμη και τρόφιμα, είναι μερικά από τα ελάχιστα αντικείμενα και προϊόντα που μπορούν να παραχθούν σήμερα μέσω της τρισδιάστατης εκτύπωσης, με τη λίστα να διευρύνεται συνεχώς.

 Χρειάστηκε μόνο ένας ηλεκτρολόγος και μόλις δύο ώρες εργασίας για να αποπερατωθούν πλήρως όλες οι ηλεκτρικές του εγκαταστάσεις, χρόνος που μέχρι σήμερα απέχει κατά πολύ από κάθε παραδοσιακή μέθοδο κατασκευής.



ολόκληρο το BioHome3D, συμπεριλαμβανομένων των δαπέδων, των τοίχων και της οροφής του, κατασκευάστηκε μέσω της τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Είναι το πρώτο σπίτι παγκοσμίως, που οι τοίχοι, τα δάπεδα και η οροφή του, είναι όλα κατασκευασμένα με την τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης και μάλιστα με 100% βιολογικά και ανακυκλώσιμα υλικά όπως είναι οι ίνες και το πριονίδι ξύλου, σε συνδυασμό με βιο-ρητίνες, όλα προερχόμενα από βιώσιμες πηγές.

Με τον φορέα έλλήνων συνέλευσις . θα δημιουργηθούν ειδικές ύποδομές οπου οι ερευνητές θα μπορούν να υλοποιούν με ανεση τις ερευνες/-πειράματα καινοτομικά. αξιοποίηση των αποτελεσμάτων.

θα δημιουργηθούν ειδικα σχολεία για παιδιά με υψηλά νοητικά επίπεδα ουτως ωστε να αναπτύξουν ορθά τις δυνατότητες τους.. θα εγκατασταθούν καινοτομα προγράμματα και σοβαρά δίκτυα σε ολα τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα στην ελλάδα, ετσι ωστε με τα ειδικά προγράμματα να μπόρεσουν να χρηματοδοτηθούν οι νέες καινοτομίες, δημιουργίες, τεχνολογίες και αλλες εξελίξιμες μορφές προϊόντων, ετσι ωστε τα παραγόμενα προϊόντα να διατίθενται αμέσως στο εμπόριο για περαίτερω αμοιβαίο οφελος του εκπαιδευτικού προγράμματος, τους μαθητές που φοιτούν, τους καθηγητές που διδάσκουν και κατ’ επέκταση της ελλάδος, των ελλήνων και του ελληνισμού γενικότερα, με τέτοιο τρόπο ωστε μέχρι το δέκα (10 %) τοις εκατό των δικαιωμάτων να επιστρέφει πίσω στο ιδρυμα/ σχολείο απο ολες τις εμπορικές δραστηριότητες που θα προωθηθούν με τα νεα προϊόντα και τις τεχνολογίες και ετσι αυτα τα σχολεια/ ιδρύματα να δημιουργούν δικούς τους μηχανισμούς αυτοχρηματοδότησης για να λειτουργούν απρόσκοπτα.

. θα συσταθεί ειδική επιτροπή αμεσων αδειοδοτήσεων για επενδύσεις ειδικά σε καινοτόμες τεχνολογίες ωστε να ωφεληθεί αμεσα ολη η κοινωνία.

ιδρυτική διακήρυξη ελλήνων συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/διακhρyξη-εσυ-τελικο.pdf?dl=0

προγραμματικές δηλώσεις ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/προγραμματικες-δηλωσεις-εσυ-25-10-2015.pdf?dl=0

νανα εμενιδου

https://draft.blogger.com/blog/posts/7099650821137061757

παλλαδα αθηνα

https://draft.blogger.com/blog/posts/4750588357901248088

nana emenidou

https://www.facebook.com/emenidounana

ομάδα για νανα εμενιδου υπ.βουλευτης αθεσσαλονικης

https://www.facebook.com/groups/480017989312584

νανα εμενιδου υπ.βουλευτης αθεσσαλονικης

https://www.facebook.com/profile.php?id=100064120325036

εμενιδου νανα

https://twitter.com/emenidounana

παλλαδα αθηνα

https://twitter.com/home

 


το ερώτημα είναι 

έως πότε θα τους επιτρέπουμε να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς ?

έλληνα πολίτη ενημερώσου για το κυβερνητικό πρόγραμμα του πολιτικού φορέα του έθνους των ελλήνων

https://www.artemis-sorras.gr/

η αληθεια μαζεμενη, πλαισιωμενη με αδιαμφισβητητα τεκμηρια, δικαστικες αποφασεις, εγχωριες και διεθνεις, κρατικες αποφασεις.

πολιτικος φορεας ελληνων συνελευσις: http://politikosforeas.e-sy.gr/

καταστατικο του πολιτικου φορεα ελληνων συνελευσις:

https://wp.me/paj2cu-10k

ιδρυτικη διακηρυξη πολιτικου φορεα ελληνων συνελευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627&fbclid=iwar0gp8obflzmkfxp-bx9xvkjoayptwm6qviszanudt6vs2exyh6ad66egl0

προγραμματικες δηλωσεις πολιτικου φορεα ελληνων συνελευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373&fbclid=iwar3migx5zyjyvlzuvejudx-lq5ql4tt0o7dnhwjrhpld5mqtkkb5qnt4-k8

κεντρικος οργανισμος ελληνων συνελευσις: http://e-sy.gr/

μετοχες τραπεζας ανατολης: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/

600 δις για την ελλαδα: http://600dis.oramaellas.gr/

50 δις για την κυπρο: http://www.endcyprusdebt.com/

προγραμμα δομησης χρηματοδοτησης των δημων: http://dimoi.oramaellas.gr/

χρηματοδοτηση 100 δις τ.χ.ς.: http://txs.oramaellas.gr/

απολογητικο υπομνημα του αρτεμη σωρρα: https://ypomnima.artemis-sorras.gr/

το καταστατικο των οργανισμων «ελληνων συνελευσις- ε.συ.» http://alfeiospotamos.gr/?p=11184



 

Οι αναγκαίες αλλαγές για την βιομηχανια, καθυστερούν στην Ελλάδα

 

Οι αναγκαίες αλλαγές για την βιομηχανία, καθυστερούν στην Ελλάδα ΙΟΒΕ 

  








Στην Ελλάδα η µεταπολεµική πορεία του Κράτους ακολούθησε την ίδια περίπου τάση µεγέθυνσης. Με µια σηµαντική διαφορά: η εξάπλωσή του δεν στηρίχθηκε µόνο σε ιδεολογικές επιλογές ανάλογες µε αυτές που οδήγησαν στην επέκταση του Κράτους στην υπόλοιπη Ευρώπη. Εδώ, η διεύρυνση του Κράτους υπαγορεύθηκε και από τις ανάγκες ενός πελατειακού πολιτικού συστήµατος, τροφοδοτήθηκε από αυτό και το ανατροφοδότησε.

Η ιδιοµορφία αυτή είχε σηµαντικές επιπτώσεις: 

Πρώτον, δεν δηµιουργήθηκε ποτέ στη χώρα ένα Κράτος κοινωνικής προστασίας ανάλογο µε αυτό της Ευρώπης. ∆εύτερον, το Κράτος δεν στελεχώθηκε µε κριτήρια αποτελεσµατικότητας και συνέχειας.

Η κατάσταση αυτή συνεχίσθηκε, ακόµα και όταν οι µεγάλες αλλαγές στον κόσµο οδήγησαν όλες τις ευρωπαϊκές χώρες σε νέες επιλογές που θα ήταν λογικό να προκαλέσουν ανάλογες δραστικές µεταρρυθµίσεις και στον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού Κράτους. Αυτό δεν συνέβη µε τους ρυθµούς που απαιτούσαν οι συνθήκες. 

Βεβαίως, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι µετά την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή ΄Ενωση και στην ΟΝΕ, υπήρξαν προσπάθειες που περιόρισαν σταδιακά την παρουσία του Κράτους στην παραγωγή και εκσυγχρόνισαν τη λειτουργία τοµέων όπου το Κράτος κατείχε µονοπωλιακή θέση. ΄Οµως, παρά τις βελτιώσεις που έχουν επιτευχθεί, η συγκρότηση και η λειτουργία του ελληνικού Κράτους παραµένουν, κατά κανόνα, παρωχηµένες.

Η ∆ηµόσια ∆ιοίκηση είναι αναποτελεσµατική, όχι µόνο δηµιουργεί προσκόµµατα στην ανάπτυξη, αλλά δυσχεραίνει και την εφαρµογή των κυβερνητικών επιλογών και λειτουργεί ως βασική τροχοπέδη στην ανάπτυξη και ευηµερία.

Η Παιδεία, υπό τον ισοπεδωτικό έλεγχο του Κράτους, δεν µπορεί να αυτονοµηθεί για να συµβαδίσει µε τις εξελίξεις, αλλά ούτε καν να ακολουθήσει µε καθυστέρηση τα ευρωπαϊκά και διεθνή δρώµενα.

 Η ∆ικαιοσύνη, παρά τις κατά καιρούς προσπάθειες των λειτουργών της, υποφέρει από τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, βραδυπορεί συστηµατικά και αποτελεί, µαζί µε τη γραφειοκρατία, βασική αιτία αποθάρρυνσης ξένων επενδύσεων στη χώρα.

Το Κοινωνικό Κράτος, παρά το υψηλό κόστος λειτουργίας του, όχι µόνο δεν εξασφαλίζει στους πολίτες υπηρεσίες ανάλογες µε εκείνες των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, αλλά δεν ανταποκρίνεται ούτε στις στοιχειώδεις κοινωνικές ανά- γκες.

Η αποτυχία του Κράτους να προσαρµοσθεί, µε το ρυθµό που επιβάλλεται, στις µεταβαλλόµενες συνθήκες της εποχής µας αποτυπώνεται αδρά στον τοµέα της Οικονοµίας και ειδικότερα στο µεγάλο ζήτηµα των ελλειµµάτων, του δηµόσι- ου χρέους και της δηµοσιονοµικής προσαρµογής.

 Τα προβλήµατα αυτά δεν είναι συγκυριακά. Και γι’ αυτό δεν είναι αποτελεσµατική η συγκυριακή τους αντιµετώπιση. Το δηµοσιονοµικό πρόβληµα σήµερα είναι αποτέλεσµα µιας µακράς πορείας διεύρυνσης των πόρων που διαχειρίζεται το Κράτος, πόρων που χρησιµοποιούνται αναποτελεσµατικά και µε υψηλό κόστος και συχνά µε αδια- φάνεια ως προς τη διάθεση, τη διαχείριση και τον απολογισµό.


 Για ένα σύγχρονο ελληνικό κράτος

Στην εποχή των ανοικτών συνόρων και της παγκοσµιοποίησης, ο ρόλος του Κράτους δεν είναι  και δεν µπορεί πια να είναι  η περιφρούρηση της εθνικής οικονοµίας αλλά η ενδυνάµωσή της. ∆εν είναι η, εκ των υστέρων, παρέµβαση αλλά η έγκαιρη πρωτοβουλία. ∆εν είναι η επιβολή κάθε νέας πολιτικής µε νόµο όσο η εφαρµογή της από το ίδιο το Κράτος.

Με άλλα λόγια, το ζητούµενο είναι ένα σύγχρονο Κράτος που σηµαίνει:

 Ένα Κράτος ευέλικτο, για να προσαρµόζεται έγκαιρα στις µεταβαλλόµενες συνθήκες

Ένα Κράτος δικαίου, συνεπές και αξιόπιστο απέναντι στους πολίτες του και τις άλλες χώρες, που θα λειτουργεί µε υπευθυνότητα και διαφάνεια.

Ένα Κράτος λειτουργικό και αποδοτικό, για να µη σπαταλώνται οι πόροι που διαχειρίζεται.

Ένα Κράτος που θα λειτουργεί συµπληρωµατικά στην αγορά και όχι ανταγωνιστικά, θα ενθαρρύνει, θα οδηγεί, θα συµπαρίσταται και θα εξασφαλίζει τη λειτουργία του ανταγωνισµού.

Ένα Κράτος που θα εγγυάται αποτελεσµατική κοινωνική προστασία σε όσους την χρειάζονται.

Η πορεία για τη δηµιουργία ενός σύγχρονου Κράτους είναι µακρά και δύσκολη. Και δυσχεραίνεται ακόµη περισσότερο από το γεγονός ότι έχουµε καθυστερήσει σηµαντικά, µε αποτέλεσµα να έχουν περιορισθεί οι αντικειµενικές δυνατότητες, καθώς ένα µεγάλο µέρος των πόρων που διαχειρίζεται το Κράτος εξακολουθεί να κατευθύνεται στην αποπληρωµή του µεγάλου δηµοσίου χρέους.

΄Οµως, παρά τις δυσκολίες πρέπει να επιταχύνουµε αποφασιστικά τον βηµατισµό µας. Γι’ αυτό απαιτείται ένα πρόγραµµα µεταρρυθµίσεων που θα θέτει συνολικά το ζήτηµα και θα καταδεικνύει µε πειστικότητα τις ωφέλειες που θα προκύψουν από τις αλλαγές

 Το εύρος και η πολυπλοκότητα του θέµατος επιβάλλουν ασφαλώς την ανάγκη επιλογής και ιεράρχησης στόχων και προτεραιοτήτων. Με βάση αυτή τη σκέψη, στο παρόν κείµενο διατυπώνονται κάποιες προτάσεις για συγκεκριµένες δράσεις στις ακόλουθες σηµαντικές ενότητες που αφορούν άµεσα το Κράτος και την οικονοµική δραστηριότητα.

ΝΟΜΟΙ-ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

 Ο ΕΠΙΤΕΛΙΚΟΣ-ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

 Η ∆ΗΜΟΣΙΑ ∆ΙΟΙΚΗΣΗ

 Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

 Η ∆ΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 Σε κάθε ενότητα προτάσσεται µια σύντοµη ανάλυση της υφιστάµενης κατά- στασης και των επιδιωκόµενων σκοπών και ακολουθούν προτάσεις, οι οποίες έχουν διαµορφωθεί µε κριτήρια τον επείγοντα χαρακτήρα τους, τη σηµασία τους, τον βαθµό ευρύτερης αποδοχής που απολαµβάνουν και τη δυνατότητα άµεσης εφαρµογής τους. Οι προτάσεις αυτές δεν εξαντλούν ασφαλώς το θέµα και δεν συνιστούν ένα ολοκληρωµένο συναινετικό πρόγραµµα για την µεταρ- ρύθµιση του Κράτους, το οποίο παραµένει ζητούµενο. ΄Αλλωστε κρίσιµα ζη- τήµατα που συναρτώνται µε το Κράτος, όπως η Παιδεία, η Κοινωνική Ασφάλιση, η ∆ικαιοσύνη και η Τοπική Αυτοδιοίκηση θίγονται µόνο έµµεσα.

 Οι προτάσεις που περιλαµβάνονται στο παρόν έχουν την αυτόνοµη σηµασία τους και η εφαρµογή τους θα είναι ένα βήµα προς τον τελικό σκοπό: τη δηµιουργία ενός σύγχρονου ελληνικού Κράτους, που θα συµβάλει στην οικονοµική ανάπτυξη και την κοινωνική πρόοδο.

 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

 Νόµοι-Θεσµικό Πλαίσιο

 Υφιστάµενη κατάσταση-επιδιώξεις

Η συνεχής διεύρυνση του Κράτους τις τελευταίες δεκαετίες και ο έντονα παρεµβατικός χαρακτήρας του δηµιούργησαν ένα πυκνό πλέγµα νόµων, διατάξεων, επιτροπών και διαδικασιών, το οποίο δυσχεραίνει τις σχέσεις των πολι- τών µε τη ∆ιοίκηση και λειτουργεί ως πρόσκοµµα στην οικονοµική δραστηριότητα

 Η πληθώρα αυτή κανονισµών, που τροφοδοτεί την αδιαφάνεια και την γραφειοκρατία, έχει επισηµανθεί ως κατ’ εξοχήν αντικίνητρο για επενδύσεις και ως κύριος παράγων που επιβαρύνει την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονοµίας.

Συνεπώς, κύρια επιδίωξη µιας µεταρρυθµιστικής προσπάθειας είναι αφενός, η εκκαθάριση της υφιστάµενης νοµοθεσίας και αφετέρου, η διασφάλιση ότι η νέα νοµοθεσία θα ελέγχεται προληπτικά µε πρόσθετα κριτήρια, ώστε να περιορίζονται οι αρνητικές επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα. 

Σηµαντικό ρόλο εξάλλου έχει και η βελτίωση της ποιότητας της νοµοθεσίας µε την έννοια της παραγωγής κανονισµών και νόµων, που όχι µόνο θα είναι απλοί και κατανοητοί από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, αλλά και θα εφαρµόζονται.

Προτάσεις

Συστηµατικός έλεγχος όλων των νόµων για τον περιορισµό της πολυνοµίας και άµεση κατάργηση όσων έχουν περιπέσει σε αχρησία. Αξιολόγηση των υπολοίπων µε βάση τις αποδεδειγµένες επιπτώσεις τους στην οικονοµική δραστηριότητα. Για να είναι αποτελεσµατική η εκκαθάριση του θεσµικού πλαισίου απαιτείται συγκεκριµένο χρονοδιάγραµµα και στόχοι.

 Ανάλογη προσπάθεια που ανελήφθη στην Ολλανδία πριν λίγα χρόνια είχε ως στόχο τη µείωση του αριθµού των νόµων κατά 30% και το πέτυχε, σε διάστηµα 2 ετών.

Αξιολόγηση όλων των νέων νόµων και ρυθµίσεων µε κριτήριο τις επιπτώσεις τους στην ανταγωνιστικότητα. Αναφερόµαστε συ- γκεκριµένα εδώ στις διαδικασίες που ονοµάζονται διεθνώς impact as sessment και εφαρµόζονται σε µια σειρά χώρες. Η διαδικασία της αξιολόγησης των επιπτώσεων δεν περιορίζεται σ’ αυτά που ήδη διενεργούνται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, το οποίο εξετάζει µια µόνο διάσταση και όχι τις επιπτώσεις σε άλλες περιοχές που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα. Ο έλεγχος των επιπτώσεων σκοπό έχει να αποτι- µήσει τα κόστη και τα οφέλη που θα δηµιουργηθούν για το σύνολο της οικονοµίας από µια συγκεκριµένη ρύθµιση.

Απλοποίηση των νόµων, ώστε να µην απαιτούνται ερµηνευτικές ε- γκύκλιοι, τουλάχιστον στον εκτεταµένο βαθµό που συµβαίνει σήµερα. Οι ερµηνευτικές εγκύκλιοι όχι µόνο δηµιουργούν σύγχυση, αλλά συχνά ανατρέπουν και το πνεύµα του νόµου, τον οποίο έχει ψηφίσει η Βουλή. Η απλοποίηση των εφαρµοζόµενων διατάξεων, των περιορισµών και εξαιρέσεων εφαρµογής τους, αλλά και η σαφής περιγραφή του στόχου του νόµου θα διευκολύνει όχι µόνο στην κατανόησή του από όλους όσους αυτός αφορά, αλλά θα βοηθήσει και στην σωστή και απρόσκοπτη εφαρµογής του.

Καθιέρωση συµµετοχικών διαδικασιών κατά τη σύνταξη των σηµαντικότερων νόµων µε τη θέσπιση ηλεκτρονικής διαβούλευσης ή/και άλλα µέσα (π.χ. έκδοση Πράσινης Βίβλου που προηγείται του νοµοθετικού έργου και τίθεται σε δηµόσιο διάλογο). Η καθιέρωση διαδι- κασιών αυτού του τύπου προωθεί αποτελεσµατικά την ενηµέρωση και τη συµµετοχή των ενδιαφεροµένων και αυτών που επηρεάζονται από τη νοµοθεσία, όπως επιτάσσουν οι αρχές καλής νοµοθέτησης. Ειδικότερα, η ηλεκτρονική διαβούλευση διευκολύνει την κωδικοποίηση των υ- ποβαλλόµενων προτάσεων, κάτι που επιτρέπει την καλύτερη σύνθεση των απόψεων, ενώ η διεύρυνση της βάσης αυτών που συµµετείχαν στον διάλογο βελτιώνει και τις πιθανότητες ευρείας συναίνεσης και άρα αποδοτικότερης και αποτελεσµατικότερης εφαρµογής τους.

Η επερχόµενη συνταγµατική µεταρρύθµιση δίνει την ευκαιρία να αξιολογηθεί θετικά ή αρνητικά η συµβολή συνταγµατικών προβλέψεων που σχετίζονται µε την οικονοµία (π.χ. το άρθρο 106). Προτείνεται µια διαδικασία αξιολόγησης, η οποία θα λάβει υπόψη τις απόψεις των κοινωνικών εταίρων, θα επισηµάνει τις διατάξεις αυτές, θα εκτιµήσει τις επιπτώσεις τους και θα καταλήξει σε προτάσεις για τη διατήρηση, την κατάργηση, τη βελτίωση ή τη συµπλήρωσή τους.ΙΟΒΕ

Ολες αύτές τις θέσεις και τους προβληματισμούς του ΙΟΒΕ,τις γνωρίζει ο φορέας έλλήνων συνέλευσις μέσω του προέδρου του κυρίου άρτέμη σώρρα,και οι άπόλυτες λύσεις βρίσκονται μέσα στις προγραμματικές δηλώσεις του φορέα Ε.ΣΥ που άφορούν τον τομέα της βιομηχανίας

ένα μικρό δείγμα :


Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

ιδρυτική διακήρυξη ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/διακhρyξη-εσυ-τελικο.pdf?dl=0

προγραμματικές δηλώσεις ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/προγραμματικες-δηλωσεις-εσυ-25-10-2015.pdf?dl=0


-


 


Ο ρυθµιστικός ρόλος του Κράτους για την βιομηχανία

Ο επιτελικός-ρυθµιστικός ρόλος του Κράτους για την βιομηχανία

 




Το σηµερινό παρεµβατικό Κράτος δρα περιστασιακά, επηρεάζεται έντονα από οικονοµικές και πολιτικές συγκυρίες, δεν προγραµµατίζει σε βάθος χρόνου, δεν συντονίζει τις συναρµόδιες υπηρεσίες. Ο τρόπος αυτός λειτουργίας είναι εκ διαµέτρου αντίθετος µ’ αυτόν που επιβάλλουν οι νέες συνθήκες ανταγωνι- σµού, που απαιτούν ένα Κράτος που θα προγραµµατίζει, θα οδηγεί και θα συ- µπαρίσταται στην επιχειρηµατικότητα. Μια νέα περιοχή δραστηριοτήτων του Κράτους προκύπτει εξάλλου από την απελευθέρωση των αγορών και τη µετα- φορά δραστηριοτήτων από τον δηµόσιο στον ιδιωτικό τοµέα, η οποία θέτει αυξηµένες ρυθµιστικές ευθύνες ιδιαίτερα για την περίοδο µετάβασης από το κρατικό µονοπώλιο στην ελεύθερη αγορά.

Τα παραπάνω επιβάλλουν στο Κράτος την ανάγκη µακροχρόνιου επιτελικού προγραµµατισµού και αποτελεσµατικής ρυθµιστικής-εποπτικής δραστη- ριότητας. ΄Ενα επιτελικό-ρυθµιστικό Κράτος αντιµετωπίζει ενεργά όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν άµεσα το περιβάλλον µέσα στο οποίο λειτουρ- γούν οι επιχειρήσεις αλλά τους οποίους παράγοντες οι ίδιες δεν µπορούν να επηρεάσουν.

Προτάσεις του ΙΟΒΕ

Θέσπιση Επιτελικού Κέντρου υψηλών προδιαγραφών που θα µεταφέρει στην Κυβέρνηση την ανεξάρτητη υφιστάµενη γνώση και εµπειρία, θα εκτιµά το κόστος των αναγκαίων µεταρρυθµί- σεων και τις επιπτώσεις συγκεκριµένων µέτρων οικονοµικής πολιτικής µείζονος σηµασίας, θα υποστηρίζει τα Υπουργεία στην εκπόνηση των δικών τους στρατηγικών µελετών, θα συγκεντρώνει και θα επικοινωνεί στα Υπουργεία άριστες πρακτικές και διεθνείς τάσεις.            Το Επιτελι- κό Κέντρο, για να είναι αποτελεσµατικό, πρέπει πρώτον, να έχει και α- νάλογη πολιτική ισχύ και στήριξη της εκάστοτε Κυβέρνησης, δεύτερον, να είναι ευέλικτο, ώστε να µπορεί να χρησιµοποιεί τη γνώση ανεξαρτή- των γραφείων συµβούλων, τρίτον, να στηρίζεται στη θετική και αρνη- τική εµπειρία άλλων χωρών. Το επιτελικό κέντρο θα µπορεί να καταρ-

 -γηθεί, εν όλω ή εν µέρει, όταν επιτευχθεί επαρκής ποιοτική αναβάθµιση της ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης. Βασικό µέληµα κατά τη θέσπιση ενός επιτελι- κού Κέντρου είναι να αποφευχθεί ο κίνδυνος ενός ακόµη δυσκίνητου γραφειοκρατικού οργανισµού και να δηµιουργηθεί ένα ευέλικτο ανε- ξάρτητο όργανο.

Οι διαδικασίες απελευθέρωσης των επιµέρους αγορών προσδιορίζονται σε µεγάλο βαθµό από την Ευρωπαϊκή ΄Ενωση. Γι’ αυτό η ποιότητα της ρύθµισης εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την επάρκεια του φορέ- α/οργανισµού που έχει την αντίστοιχη ευθύνη και ειδικότερα των Ρυθµιστικών Αρχών που θεσπίζονται για το συγκεκριµένο σκοπό. Γι’ αυτό προτείνεται:

Η ουσιαστική ανεξαρτησία των Ρυθµιστικών Αρχών, που δια- σφαλίζεται µε συνέχεια στη διοίκηση και χρηµατοδότηση σε πολυετή βάση π.χ. από ίδια έσοδα που προέρχονται από τη ρυθµιζόµενη δραστηριότητα.

Η στελέχωσή τους µε υψηλής ειδίκευσης προσωπικό, στο ο- ποίο προσφέρονται ανταγωνιστικές παροχές και µεσοπρόθεσµη επαγγελµατική δέσµευση.

Η δυνατότητά τους να προσφεύγουν στην αγορά για υπηρεσί- ες τεκµηρίωσης, µελετών και consulting.

Η εναρµόνιση της λειτουργίας των Ρυθµιστικών Αρχών µε τις αντίστοιχες σε άλλες χώρες της Ε.Ε. και η απευθείας συνεργα- σία τους µ’ αυτές.

Η υιοθέτηση περισσότερων διαδικασιών διαβούλευσης µεταξύ των ενδιαφερόµενων φορέων, για τα θέµατα που χειρίζονται οι Ανεξάρτητες Αρχές, µε τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών (η- λεκτρονική διαβούλευση).

Η µεγαλύτερη ευχέρεια των Ρυθµιστικών Αρχών να παρεµβαί-

νουν και στις κρατικές επιχειρήσεις όταν αυτές ακολουθούν πρακτικές που στρεβλώνουν τον ανταγωνισµό.

Πέρα από τις ρυθµιστικές αρχές στις επιµέρους αγορές, ο ρυθµιστικός ρόλος του Κράτους ασκείται είτε από φορείς όπως η Επιτροπή Ανταγωνισµού και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, είτε από την Κεντρική Κυβέρνηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

 Η πολλαπλότητα των ρυθµιστικών παρεµβάσεων δηµιουργεί ένα περιβάλλον, όπου οι ρόλοι συγχέονται και οι ρυθµιζόµενοι αδυνατούν να κατανοήσουν τις υποχρεώσεις τους

 Γι’αυτό προτείνεται η κωδικοποίηση του πλαισίου κάθε φορέα που ασκεί ρυθµιστική λειτουργία (Υπουργεία, Υπηρεσίες, Ρυθµιστικές αρχές κ.λ.π.), ούτως ώστε να αποφευχθούν οι πολλαπλές ρυθµίσεις για το ί- διο θέµα από διαφορετικούς φορείς, γεγονός που σήµερα συµβαίνει, ε- πιβαρύνοντας σηµαντικά τις επιχειρήσεις µε το κόστος συµµόρφωσης.

 Η ∆ηµόσια ∆ιοίκηση

 Υφιστάµενη κατάσταση-επιδιώξεις

Η ∆ηµόσια ∆ιοίκηση δίνει την πιο χαρακτηριστική εικόνα της παθογένειας του

ελληνικού Κράτους. Το σηµαντικότερο, ίσως, πρόβληµα στη λειτουργία της

είναι το θεσµικό περιβάλλον που επιβαλλει την κεντρική ευθυγράµµιση των δαπανών µε τους διαθέσιµους πόρους και όχι µε βάση το έργο που πρέπει να πραγµατοποιηθεί από τους επιµέρους φορείς της (Υπουργεία, υπηρεσίες). Απ’ αυτή τη βασική αδυναµία πηγάζουν το υψηλό κόστος των δηµοσίων υπηρεσιών, η ελλιπής αποτίµηση αυτού του κόστους και η αδυναµία µέτρησης της παραγωγικότητας των υπηρεσιών, µε αποτέλεσµα τη χαµηλή ποιότητα και κα- κή εξυπηρέτηση των πολιτών. ΄Ενα δεύτερο, εξίσου σηµαντικό, ζήτηµα είναι οι πελατειακές σχέσεις που κυριάρχησαν για πολλά χρόνια στο πολιτικό σύστηµα και εξακολουθούν να το επηρεάζουν. 

Βάση των πελατειακών σχέσεων υπήρξε η ευνοϊκότερη πρόσβαση για απασχόληση στο δηµόσιο τοµέα, που οδήγησε σε αδιαφανείς, αναξιοκρατικές και υπερβολικές προσλήψεις, µε απο- τέλεσµα τη διόγκωση του διοικητικού µηχανισµού. Οι πελατειακές αυτές σχέ- σεις, εξάλλου, προσδιόριζαν, τις περισσότερες φορές τον τρόπο εξέλιξης των δηµοσίων υπαλλήλων στη διοικητική ιεραρχία, εκτρέφοντας έτσι ακόµα περισσότερο τα φαινόμενα αναξιοκρατίας και άδιαφάνειας καθώς µεγαλύτερη σηµασία είχε «µε ποιούς είσαι» και όχι «τι παράγεις». Το σύστηµα αυτό υποχωρεί µεν, σταδιακά, έχει όµως αφήσει µια βαριά κληρονοµιά, που εξακολουθεί να επηρεάζει καθοριστικά την κουλτούρα της ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης

 Τα προβλήµατα αυτά αναδεικνύουν µε σαφήνεια τους στόχους των επιβαλλό- µενων αλλαγών που είναι: Μια ∆ηµόσια ∆ιοίκηση µικρότερη σε µέγεθος, απο- δοτικότερη σε λειτουργία, απλούστερη στις διαδικασίες, αξιοκρατική στη στε-

λέχωση, ευέλικτη, για να συµβαδίζει µε τις αλλαγές και αποτελεσµατικότερη

για να εφαρµόζει τις επιλογές της Κυβέρνησης.

Προτάσεις-θέσεις 


του ΙΟΒΕ:

Για να εξασφαλισθεί η συνέχεια και να ενισχυθεί η «θεσµική µνήµη» 

της ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης προτείνεται η θέσπιση θέσεων µονίµου υφυ- πουργού ή γενικού γραµµατέα, τουλάχιστον στα κρίσιµα υπουργεία οικονοµίας, οικονοµικών και δηµόσιας διοίκησης.

 Η επαναλειτουργία του άνώτατου συμβουλίου δημοσίων ύπηρεσιών ως Ανεξάρτητης Αρχής, σύµφωνα τις συνταγµατικές εγγυήσεις, το οποίο να στελεχωθεί και να δρα υπερκοµµατικά και να κρίνει µε διαφανή και αξιοκρατικά κριτήρια. Το ΑΣ∆Υ θα εγγυάται την αξιοκρατία των προσλήψεων και θα υλοποιεί τα πορίσµατα ΕλεγκτικώνΑρχών,  όπως το Ελεγκτικό Συνέδριο, ο Συνήγορος του Πολίτη και οι Ελεγκτές ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης.

Για τον περιορισµό του µεγέθους της ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης ένας βιώσιµος τρόπος υπάρχει: Υιοθέτηση και συνεπής εφαρµογή µιας µεσοπρόθεσµης πολιτικής προσλήψεων στο ∆ηµόσιο Τοµέα µε τον καθορισµό σχέσης αποχωρούντων-προσλαµβανοµένων υπέρ των πρώτων

 Αυτό θα διευκολύνει την παράλληλη ποιοτική αναβάθµιση της ∆ηµόσιας ∆ιοί- κησης, καθώς οι περιορισµένες προσλήψεις θα στραφούν στους τοµείς εκείνους όπου υπάρχουν πραγµατικές ανάγκες, σύµφωνα µε την επιδι- ωκόµενη ιεραρχική δοµή.

Η γενικευµένη χρήση της πληροφορικής στο δηµόσιο τοµέα όχι µόνο θα βελτιώσει την αποδοτικότητά του, αλλά και θα υπονοµεύσει την γραφειοκρατική νοοτροπία. Προτείνεται η δηµιουργία ενιαίου ηλεκτρο- νικού υποβάθρου για όλο το δηµόσιο τοµέα, όχι παράλληλα µε το σημερινό 

ταχυδροµικό σύστηµα αλλά µε σκοπό τη σταδιακή

αντικατάστασή του. Μέτρα που µπορούν να εφαρµοσθούν αµέσως-

 είναι:

 Η διάγνωση-αξιολόγηση της διοικητικής ικανότητας µονάδων

∆ηµόσιας ∆ιοίκησης πριν από την προσπάθεια αναδιοργάνωσης ή εισαγωγής µεθόδων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, µε την εφαρ-

µογή- εκτίµηση συγκεκριµένων µεγεθών µέτρησης αποτελεσµατικότητας-

Η δηµιουργία των τεχνικών ύποδομών,η κατάρτηση δημοσίων ύπαλλήλων και η ενθάρρυνση της χρησιµοποίησης ηλεκτρονικών µέσων

Η κάθετη ηλεκτρονική διασύνδεση των υπηρεσιών κάθε υπουργείου.

Η οριζόντια διασύνδεση των υπουργείων µεταξύ τους.

 Η έναρξη λειτουργίας του e-procurement.

 Η θέσπιση ηλεκτρονικών υπογραφών.

 Η καθιέρωση ηλεκτρονικής διαβούλευσης για την κατάρτιση νόµων.

Η δηµιουργία ενιαίων βάσεων δεδοµένων, οι οποίες να είναι

συµβατές για όλους τους φορείς του ∆ηµοσίου.

 Η λειτουργία κέντρων υπηρεσιών µιας στάσης ανάλογων µε τα ΚΕΠ, αποκλειστικά για τις επιχειρήσεις.

Να αρχίσει, πιλοτικά, η µετατροπή κάποιων δηµοσίων υπηρεσιών σε διοικητικά αυτόνοµους  

οργανισµούς, που θα είναι υπεύθυνοι για

την παραγωγή συγκεκριµένου έργου και θα ελέγχονται γι’ αυτό µε κρι- τήρια αποτελεσµατικότητας.

Σύσταση ενιαίων διυπουργικών κλάδων προσωπικού για το σύνολο του δηµόσιου τοµέα, στους οποίους θα εντάσσονται όλοι οι υπάλληλοι που ανήκουν στην ίδια επιστηµονική-επαγγελµατική ιδιότητα και επιτετελουν τα ίδια, παρόµοια, η ανάλογα καθήκοντα,ανεξάρτητα από το υπουργείο στο οποίο υπηρετούν (π.χ. µηχανικοί, χηµικοί, διοικητικής ορ- γάνωσης). Η θέσπιση διυπουργικών κλάδων θα πρέπει να συνοδεύεται από ένα κανονισµό µεταθέσεων που θα λαµβάνει υπόψη, τόσο τις συ- νολικές ανάγκες σε προσωπικό της ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης όσο και τους στόχους σταδιοδροµίας των εργαζοµένων. Η αύξηση της κινητικότητας των δημοσίων ύπαλλήλων που μπορεί να διευκολυνθεί περαιτέρω και µε τη θέσπιση ανώτατου ορίου παραµονής τόσο µεταξύ υπουργείων όσο και υπηρεσιών-τοµέων, θα συνδράµει σηµαντικά στη βελτίωση της παραγωγικότητας και την αντιµετώπιση της στασιµότητας και φαινοµέ- νων διαφθοράς.

Η ποιοτική αναβάθµιση της εκπαίδευσης των δημοσίων ύπαλλήλων  για τη δηµιουργία ηγετικών στελεχών µε ικανότητες που θα συµβάλλουν στην αποτελεσµατική και ποιοτική δηµόσια διοίκηση. Στο ίδιο πλαίσιο, επιβάλλεται η αξιοποίηση των αποφοίτων της Εθνικής Σχολής ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης καθώς και η διαρκής εκπαίδευση δηµόσιων λειτουργών,ενω  

προτείνεται ακόµη η απόσπαση-µετάθεση-συµµετοχή
(sedondment) τους σε τοµείς δηµόσιας διοίκησης ανεπτυγµένων ευρω- παϊκών χωρών, προκειµένου να υπάρξει σηµείο αναφοράς για την ανάπτυξη παρόµοιων συστηµάτων, µε τις απαραίτητες βέβαια προσαρµογής

Η εκπόνηση πενταετούς πλάνου ύπηρεσιακών άναγκών  απο την κυβέρνηση 

 στο οποίο θα επισηµαίνονται οι αρµοδιότητες και οι υποχρε-

ώσεις κάθε εργαζοµένου και υπηρεσίας που επιτελεί, θέτοντας παράλληλα τις προτεραιότητες των εργασιών. Στο πλαίσιο αυτό, επιβάλλεται 

η εφαρµογή ενός συστήµατος σύνδεσης µεταξύ της στοχοθέτησης και της ετήσιας αξιολόγησης των υπαλλήλων του δηµόσιου τοµέα για µισθολογική και επαγγελµατική εξέλιξη βάσει των ικανοτήτων.

Ολες αύτές τις θέσεις και τους προβληματισμούς του ΙΟΒΕ,τις γνωρίζει ο φορέας έλλήνων συνέλευσις μέσω του προέδρου του κυρίου άρτέμη σώρρα,και οι άπόλυτες λύσεις βρίσκονται μέσα στις προγραμματικές δηλώσεις του φορέα Ε.ΣΥ που άφορούν τον τομέα της βιομηχανίας

ένα μικρό δείγμα :


Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.

ιδρυτική διακήρυξη ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/διακhρyξη-εσυ-τελικο.pdf?dl=0

προγραμματικές δηλώσεις ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/προγραμματικες-δηλωσεις-εσυ-25-10-2015.pdf?dl=0


-



Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν

  Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν Εθνική κατάντια και ντροπή η Ελληνική μέχρι τώρα βραχονησίδα Ζουράφα να βρίσκετ...