Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΛΛΑΣ

 

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ

ΕΛΛΑΣ










Πάνω από 15.000 χλμ. – για την ακρίβεια 15.147 χλμ. – ακτογραμμής διαθέτει η Ελλάδα και βρίσκεται στην 9η θέση της παγκόσμιας κατάταξης των χωρών με τις μεγαλύτερες σε μήκος ακτογραμμέςόσο είναι δηλαδή η απόσταση από την Αθήνα μέχρι τον Νότιο Πόλο, τόσες είναι οι ακτές της Ελλάδας. Είναι διπλάσιες σε μήκος από αυτές της Τουρκίας. Είμαστε σχετικά κοντά στην ακτογραμμή της τεράστιας Κίνας, ενώ έχουμε μεγαλύτερο μήκος ακτών από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Βραζιλία και την Ινδία.

 Η Ελλάδα είναι σε μεγάλο βαθμό ορεινή, με γεωγραφικό πλάτος που κυμαίνεται από 35°00′Β έως 42°00′Β και σε γεωγραφικό μήκος από 19°00′Α έως 28°30′Α.

Η χώρα που ξυπνάει εικόνες του ήλιου με φόντο τον γαλάζιο ουρανό, εικόνες με τις ατελείωτες παραλίες με λευκή άμμο δίπλα στις καταγάλανες θάλασσες, τα γραφικά ασβεστωμένα χωριά και ερημονήσια, τα γαλήνια λιμανάκια με τα πολύχρωμα ψαροκάικα, τους φιλικούς  ανθρώπους και τον χαλαρό τρόπο ζωής.

Η πατρίδα μας είναι μία χερσόνησος περιτριγυρισμένη από μικρά και μεγάλα νησιά.

Ο μακρόστενος κορμός της χερσονήσου αποτελεί την ηπειρωτική Ελλάδα, ενώ το σύνολο των νησιών τη νησιωτική Ελλάδα.

Η Ελλάδα έχει περισσότερα από 2.000 νησιά διάσπαρτα στο Αιγαίο και στο Ιόνιο. Από αυτά, τα 225 είναι κατοικημένα, ενώ τα υπόλοιπα είναι βραχονησίδες, στις οποίες βρίσκουν καταφύγιο σπάνια θαλασσοπούλια.

Η πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, η οποία άλλωστε αποτελεί και το θεμέλιο του Δυτικού Πολιτισμού, είναι αισθητή σε όλες τις εκφάνσεις της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας. Ενώ πολυάριθμοι αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία - όπως το περίτεχνο νέο Μουσείο της Ακρόπολης - προσφέρουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να γνωρίσουν την ελληνική ιστορία από κοντά, η κληρονομιά της χώρας διατηρείται επίσης ζωντανή σε θεαματικούς συναυλιακούς χώρους, σε  υπαίθρια θέατρα, καθώς και σε πολυσύχναστες γκαλερί σε όλη την Αθήνα.

Η Ελλάδα δίνει την ευκαιρία τόσο στους επισκέπτες όσο και στους κατοίκους της να εξερευνήσουν τις ρίζες του Δυτικού Πολιτισμού. Σε όλη την χώρα υπάρχουν εκατοντάδες μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι, και μνημεία που αποτυπώνουν την άνθιση των τεχνών, της αρχιτεκτονικής, της φιλοσοφίας και της σκέψης.


Η παγκόσμιας φήμης μεσογειακή διατροφή δεν χρειάζεται συστάσεις. Η Ελλάδα αποτελεί το ιδανικότερο μέρος στον κόσμο όπου μπορεί να γευτεί κανείς υγιεινές και θρεπτικές διατροφικές απολαύσεις. Η χώρα προσφέρει μια άφθονη ποικιλία φρέσκων υλικών και παραδοσιακών προϊόντων που θα ικανοποιήσουν όλους εκείνους που αναζητούν το ποιοτικό φαγητό.

Δεν παίζει ρόλο αν τρώει κανείς σε μία ταβέρνα, σε ένα παραδοσιακό ουζερί ή σε ένα εστιατόριο βραβευμένο με αστέρια Michelin. Μία από τις απολαύσεις του να ζει ή να ταξιδεύει κανείς στην Ελλάδα είναι ότι μπορεί να γεύεται φημισμένα προϊόντα, όπως φρέσκα θαλασσινά, εξαιρετικό ελαιόλαδο και ξεχωριστά τυριά, πολυτελή γιαούρτια και εδέσματα ζαχαροπλαστικής. Και φυσικά, δεν μπορεί να μην αναφερθεί κανείς στην ποιότητα και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα  της παγκοσμίου φήμης ελληνικής οινοπαραγωγής και σταφυλιών, που προέρχονται από το ηφαιστειακό έδαφος της Σαντορίνης ή το πλούσιο έδαφος της Νεμέας.

Έχοντας περισσότερες από 300 ημέρες τον χρόνο ήλιο, το κλίμα της Ελλάδας συμβάλλει σε έναν ευχάριστο τρόπο ζωής καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Κάτοικοι και επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν ποικίλες καλοκαιρινές και χειμερινές αθλητικές δραστηριότητες, όπως τέννις, ιστιοπλοία, κολύμβηση, σκι, γκολφ, ποδηλασία, ορειβασία.

Επίσης, η χώρα διαθέτει πολλές ψυχαγωγικές επιλογές, όπως εστιατόρια, κέντρα διασκέδασης και χώροι πολιτιστικών εκδηλώσεων, οι οποίες συμβάλλουν σε μια ζωντανή νυχτερινή ζωή. Τέλος, η σύγχρονη τουριστική υποδομή προσφέρει την ευκαιρία για σύντομες αποδράσεις σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες του κόσμου.

Η Ελλάδα προσφέρει ένα μεγάλο εύρος διεθνών εκπαιδευτικών επιλογών για τους απόδημους, ξεκινώντας από παιδικούς σταθμούς έως και πανεπιστήμια - ειδικά για σπουδές στα αγγλικά, στα γαλλικά και στα γερμανικά. Πολλά σχολεία έχουν ιστορικό επιτυχιών στην εισαγωγή μαθητών σε φημισμένα πανεπιστήμια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Ταυτόχρονα, πολλά διεθνή πανεπιστήμια προσφέρουν εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ελλάδα για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Η Ελλάδα προσφέρει σύγχρονες υποδομές υγείας και εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό με διεθνείς σπουδές. Μεγάλο ποσοστό του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού γνωρίζει αγγλικά και είναι εξοικειωμένο στο να προσφέρει υπηρεσίες υγείας σε αλλοδαπούς κατοίκους και επισκέπτες.

Στην Ελλάδα οι υπηρεσίες υγείας παρέχονται από το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα πρέπει να ασφαλίζονται σε ένα από τα εθνικά ασφαλιστικά ταμεία και μπορούν επίσης να επιλέξουν συμπληρωματική ιδιωτική ιατρό-φαρμακευτική κάλυψη.

Η Ελλάδα διαθέτει ένα σύγχρονο δίκτυο μεταφορών που διευκολύνει τα ταξίδια σε όλη την χώρα με αεροπλάνο, πλοίο, τρένο ή αυτοκίνητο. Σχεδόν το σύνολο της χώρας καλύπτεται από τα μέσα μαζικής μεταφοράς, κάνοντας τις μετακινήσεις σε όλη την Ελλάδα γρήγορες και απλές.

Το πιο σημαντικό σημείο εισόδου από αέρος στην Ελλάδα είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα. Βρίσκεται 33 χλμ νοτιο-ανατολικά της Αθήνας και είναι εύκολα προσβάσιμο με αυτοκίνητο, λεωφορείο, τρένο και μετρό

Άλλα μεγάλα ελληνικά αεροδρόμια επίσης εξυπηρετούν διεθνείς πτήσεις από συγκεκριμένες ξένες χώρες, τόσο με τακτικές όσο και με έκτακτες αερογραμμές (ειδικά τους θερινούς μήνες), όσο και πτήσεις charter. Πολλά από τα μεγαλύτερα ελληνικά νησιά και τις μεγαλύτερες ελληνικές πόλεις διαθέτουν τοπικά αεροδρόμια.

Η Ελλάδα προσφέρει ένα ιδιαίτερα αναπτυγμένο λιμενικό και ακτοπλοϊκό δίκτυο που συνδέει όλα τα νησιά της χώρας, καθώς και λιμάνια σε άλλες χώρες, κυρίως στην Ιταλία. Υπάρχουν καθημερινά δρομολόγια από την Πάτρα και την Ηγουμενίτσα προς την Ιταλία, στα λιμάνια της Ανκόνας, του Μπάρι, του Μπρίντεζι, της Βενετίας και της Τεργέστης.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας έχει μήκος περίπου 2.500 χλμ., και καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της ηπειρωτικής Ελλάδας συνδέοντας παράλληλα την χώρα με την Κεντρική Ευρώπη και την Τουρκία. Τα τρένα υψηλών προδιαγραφών Intercity Εxpress επιτρέπουν την εύκολη μετάβαση από πόλη σε πόλη.

Η Αθήνα προσφέρει ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών, που αποτελείται από λεωφορεία, προαστιακές σιδηροδρομικές γραμμές, και ένα ιδιαίτερα προηγμένο μετρό. Η Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις στην Ελλάδα επίσης διαθέτουν ολοκληρωμένα δημόσια δίκτυα μεταφορών. 

Το οδικό δίκτυο της Ελλάδας καλύπτει έκταση 117.000 χιλιομέτρων. Μετά από συνεχείς  αναβαθμίσεις, η οδήγηση στο εθνικό οδικό δίκτυο είναι πλέον ένας από τους ευκολότερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να διασχίσει κανείς την χώρα. Επίσης, οι λεωφορειακές γραμμές του ΚΤΕΛ διευκολύνουν τις μετακινήσεις σε όλη την χώρα.

Οι οδικές μεθοριακές διαβάσεις, που αποτελούν πύλες εισόδου στην Ελλάδα από τις γειτονικές βαλκανικές χώρες είναι η Εξοχή Δράμας για τη Βουλγαρία, οι Εύζωνοι Κιλκίς για τα σκόπια, η Κακαβιά του Νομού Ιωαννίνων για την Αλβανία και οι Κήποι Έβρου για την Τουρκία.

Και τώρα πρέπει να ζητήσω συγνώμη για το ρήμα που χρησιμοποίησα άρχικά για όλα τα στοιχεία που άφορούν την χώρα μας

Το ρήμα αύτό είναι το ΄΄βοηθητικό΄΄ρήμα ΄΄έχει΄΄στην ένεργητική φωνή. Δλδ έχει τώρα!

Το σωστό είναι πως όλα τα παραπάνω ΄΄θα΄΄ τα έχει η ίερή μας χώρα,μόνον όταν πάρει τα ήνία ο φορέας ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ που δια-θέτει όλα τα οικονομικά έργαλεία ,και τις άρτιες προγραμματικές δηλώσεις ,όπου μέσα σε αύτές άναφέρονται όλα τα παραπάνω έργα

Πάνω από 49χλδ έργα είναι προγραμματισμένα να γίνουν σε όλους τους τομείς

Θα γίνουν έπίσης περισσότερες από 30χλδ άνασκαφές σε ηδη γνωστά σημεία όπου είναι θαμένο το μεγαλείο των προγόνων μας,το όποίο γνώριζαν και γνωρίζουν όλες οι κυβερνήσεις,άλλα δεν έκαναν άπολύτως τίποτε για την άνάδειξη αύτών.άπεναντίας κάνουν το παν ούτως ώστε να φεύγει στο έξωτερικό η πολιτισμική μας κληρονομία

Ενωση λοιπόν στον μοναδικό φορέα των έλλην πολιτών,για μια δίκαιη πολιτεία ,και το όραμα ΕΛΛΑΣ

Εμενίδου νανά

ιδρυτική διακήρυξη ελλήνων συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/διακhρyξη-εσυ-τελικο.pdf?dl=0

προγραμματικές δηλώσεις ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/προγραμματικες-δηλωσεις-εσυ-25-10-2015.pdf?dl=0



Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

ΕΝΟΤΗΤΑ:ΦΥΣΗ-ΧΡΩΜΑΤΑ

 ΕΝΟΤΗΤΑ:ΦΥΣΗ-ΧΡΩΜΑΤΑ






Το πραγματικό έλλειμμα του 2009 ήταν… 3,9% ένα από τα χαμηλότερα στην ΕΕ.

 Ζωή Γεωργαντά: Το πραγματικό έλλειμμα του 2009 ήταν… 3,9% ένα από τα χαμηλότερα στην ΕΕ. Ο Γεωργίου το μαγείρεψε και το πήγε στό 15,6. Έτσι μας έβαλαν στα Μνημόνια και παρέδωσαν την Εθνική μας κυριαρχία



Ηταν μέλος του ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ και ήταν αυτή που κατήγγειλε ότι το έλλειμμα της χώρας διογκώθηκε τεχνητά και είχε δηλώσει ότι «βρισκόμαστε υπό γερμανική κατοχή» στέλνοντας τελικά τον Ανδρέα Γεωργίου σε δίωξη για κακούργημα.

Υπάρχει τρόπος να βγούμε απο το τούνελ της δια-φθοράς που έντέχνως μας έχουν βάλει μέσα σε αύτό οι ΄΄έλλην΄΄ πολιτικοί?

ΕΣΥ πολίτη μου τι λες?


ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ!!!![ΒΙΝΤΕΟ]


 ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙΣ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ!!!!



Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

Η χρήσιμη πληροφορία της ήμέρας

 Η χρήσιμη πληροφορία της ήμέρας:



Βουστροφηδόν:

είναι τρόπος γραφής με εναλλασσόμενη φορά. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους αρχαίους Έλληνες για να περιγράψουν την ιδιάζουσα αρχαϊκή ελληνική γραφή που φαίνεται να εγκαταλείφθηκε τον 7ο με 6ο π.Χ. αιώνα.

Η λέξη προέρχεται από αρχαίο ελληνικό επίρρημα που σημαίνει κίνηση όμοια με εκείνη του βοδιού, όταν σέρνει το αλέτρι, ή της σαΐτας κατά την ύφανση στον αργαλειό. Η φορά αυτής της γραφής άλλαζε κατά στίχο.

Κατά τον Αρποκρατίωνα, οι Νόμοι του Σόλωνα ήταν γραμμένοι βουστροφηδόν.

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Ξεπουλήθηκε και το κερδοφόρο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας

 Ο άριστος ξεπούλησε μετά το νερό ,και το λιμανάκι




Πάει κι αυτό!!

Ξεπουλήθηκε και το κερδοφόρο
Λιμάνι της Ηγουμενίτσας
στους Ιταλούς
Όμιλος Γκριμάλντι-Μινωικές Γραμμές
χωρίς Επενδύσεις & δεσμεύσεις
Παρά τις Αντιδράσεις Δήμου και κατοίκων
Πολίτη μου πρέπει να δράσεις έπιτέλους,και οχι άπλώς να άντι-δράσεις
Ξέρεις ε.συ πως να το κάνεις

Αυτός ειναι ο κύριος Stan Greenberg.

 Αυτός ειναι ο κύριος Stan Greenberg.


Επικοινωνιολόγος Μητσοτάκη, αρμόδιος για όσα κάνει και λέει. Πληρώνεται εκατομμύρια.

Επίσης ο μητσοτάκης εχει αλλους 40 ΄΄συμβουλάτορες΄΄που τους πληρώνουμε άδρά
Το άποτέλεσμα του ΄΄εργου΄΄ τους ειναι απογοητευτικό

ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

 ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ


ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΜΕΣΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ

[ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΑΑΔΕ]
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΄΄ΚΡΑΤΟΣ΄΄ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟ
ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ

Σάββατο 18 Μαρτίου 2023

ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ: ΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;" ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. Μέσα στις προγραμματικές δηλώσεις του φορέα Ε.ΣΥ. στο κεφάλαιο βιομηχανία - ενέργεια υπάρχει το πλάνο για παραγωγή ενέργειας από το υδρογόνο. Η πολιτεία θα είναι δίπλα σε κάθε μικρό η μεγάλο επιχειρηματία, όχι μόνον να του προσφέρει γνώση- τεχνολογία, άλλα και δάνεια με ελάχιστο τόκο και τα πρώτα πέντε χρόνια έως να ΄΄πάρει μπρος΄΄ η επιχείρηση, θα είναι απαλλαγμένος από φόρους. Ο πρόεδρος του φορέα ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , χρόνια πριν όλοι αρχίσουν να μιλούν για το υδρογόνο γνώριζε πως αυτό είναι που θα παίξει πρωταρχικό ρόλο στην ενέργεια. Οπότε συμπεριέλαβε μέσα στην ενέργεια έκτος πολλών άλλων τρόπων, και την τεχνολογία παραγωγής υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια την ηλιακή ,που στην ιερή μας χώρα υπάρχει ηλιοφάνεια σχεδόν όλον τον χρόνο. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα υπάρξουν στην Ελλήνων πολιτεία ,θα έχουν σκοπό την ελεύθερη ενέργεια που θα δοθεί σχεδόν δωρεάν στους πολίτες, γιατί μαζί με το νερό είναι κοινωνικά αγαθά ,και ως τέτοια, πρέπει να είναι δωρεάν. ΔΗΛΩΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ: https://www.e-sy.gr ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3r... ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8...

ΕΝΟΤΗΤΑ :ΦΥΣΗ

 ΕΝΟΤΗΤΑ :ΦΥΣΗ







ΒΙΑΜΑΧ

 ΒΙΑΜΑΧ

Ας μιλήσουμε για μια [κάποτε] κραταιή  εταιρεία,κατασκευής άμαξωμάτων

Είναι η ΒΙΑΜΑΧ που ιδρύθηκε το 1956, αρχικά ως κατασκευάστρια αμαξωμάτων λεωφορείων και από το 1960 ολοκληρωμένων λεωφορείων και πούλμαν. Για πολλά χρόνια ηταν η  εταιρεία-πρότυπο για τα ελληνικά δεδομένα, με εξελιγμένες διαδικασίες ποιοτικού ελέγχου, τεχνικής εκπαίδευσης, έρευνας και ανάπτυξης.









Ηταν μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές επιχειρήσεις, με εργοστάσια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και το κεντρικό στη Λεωφόρο Αθηνών, στο Περιστέρι, που σήμερα έχει μια εικόνα εγκατάλειψης 

Τα οχήματα με την υπογραφή της, έπειδή είχαν αξιοπιστία απέκτησε θρυλικές διατάσεις και  έως σήμερα ύπάρχει  μεγάλος αριθμός οχημάτων, που παραμένουν σε εξαιρετική κατάσταση. Η εξειδίκευση και η άρτια κατάρτιση των μηχανικών και των βιομηχανικών σχεδιαστών ήταν αντικείμενο συζήτησης σε διεθνές επίπεδο.

  Σε συνεργασία με την Mercedes Benz, η επιχείρηση της οικογένειας Φωστηρόπουλου κατασκεύασε ως τα τέλη της δεκαετίας του ’80 χιλιάδες λεωφορεία, πούλμαν, τρόλεϊ, τρακτέρ, απορριμματοφόρα, αμαξώματα, σασί για λογαριασμό άλλων εταιρειών κτλ. Μεγάλες επιτυχίες ήταν τα οχήματα F530 και F580 και κατά δεύτερο λόγο τα R495 και R514.

Ουτε  στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Μανχάιμ της τότε Δυτικής Γερμανίας γνώριζαν την έννοια «ρομποτικός αυτοματισμός», ένώ η ΒΙΑΜΑΞ είχε ρομποτάκια για κολλήσεις στις βάσεις που εφάρμοζαν το πλαίσιο με το αμάξωμα!

Λίγα λόγια για τον ίδρυτή της έταιρείας ,πριν δούμε το την παταγώδη πτώση της

Οι οικογενειακές ρίζες

 Οι ρίζες της είναι από μια  κωμόπολη του Πόντου, την Ιμερα, κοντά στην Τραπεζούντα. Εκεί όπου ο Γιάγκος Φωστηρόπουλος εγκαταστάθηκε περί το 1880 και μαζί με τα πέντε παιδιά του ασχολήθηκε με το εμπόριο, αλλά στην πορεία ίδρυσε μέχρι και τράπεζα, η οποία δημεύτηκε, όπως και όλες οι περιουσίες των Ελλήνων, από τους κεμαλιστές.
Μετά την καταστροφή του 1922 η οικογένεια αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη γενέθλια γη και σκορπίστηκε στην ξενιτιά. Ενα βασικό μέρος της εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα, στην περιοχή της Πτολεμαΐδας, στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, ενώ ένα «κλαδί» της μετανάστευσε στην Αυστραλία πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η επαφή με τον χώρο της αυτοκίνησης χρονολογείται από το 1930, όταν άρχισαν να δραστηριοποιούνται στην εισαγωγή αυτοκινήτων Mercedes-Benz.

Η ΒΙΑΜΑΞ ήταν η πρώτη μονάδα κατασκευής αμαξωμάτων, εκτός Γερμανίας, που δημιούργησε η Mercedes στην Ευρώπη και σε σύντομο χρονικό διάστημα εξελίχθηκε σε ηγέτιδα δύναμη της βιομηχανίας της ελληνικής αμαξοποιΐας.

Και απο δω και πέρα ,άρχίζει ο κατήφορος και ο μαρασμός,πάντα με την ΄΄ευγενική΄΄ χορηγία όλων των κυβερνήσεων

Η πετρελαϊκή κρίση του 1973 έπληξε σε ένα βαθμό την εταιρία, που έχασε ορισμένες αγορές της Μέσης Ανατολής. Το μεγάλο χτύπημα όμως ήρθε εκ των έσω.!!!!

 Στις αρχές του 1980 ψηφίστηκε νόμος που επέτρεπε την αθρόα εισαγωγή μεταχειρισμένων λεωφορείων στην Ελλάδα που θα γινόταν έτσι κι αλλιώς λόγω της εισόδου στην ΕΟΚ και λίγο καιρό αργότερα η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υπέγραψε για τις κρατικές ανάγκες την προμήθεια των ουγγρικής κατασκευής, Ikarus, των πλέον πιο ρυπογόνων και άβολων λεωφορείων, που εισήγαγε ποτέ η χώρα.

 Προτιμήθηκαν δηλαδή εισαγόμενα λεωφορεία, ναι μεν φτηνότερα, αλλά σαφώς κατώτερης ποιότητας από τα ελληνικά. Γιατί άραγε; Ο Μιχάλης Φωστηρόπουλος και η ΒΙΑΜΑΡ είχαν μπει στο μάτι των συνδικαλιστών και των εργατοπατέρων. Αποτέλεσμα ήταν να κριθούν ακατάλληλα» τα F580 S που είχαν προταθεί για την ΕΑΣ.

Τα σωματεία άρχισαν τη μάχη κατά της εργοδοσίας και κάποιοι εισηγούνταν με πάθος στον τότε αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Οικονομίας Γιάννη Ποττάκη, τον αποκλεισμό του «δεξιου μάγαζιου» από κάθε προμήθεια του Δημοσίου.

Ο Φωστηρόπουλος, απηυδισμένος από τους μικροκομματισμούς και τα συντεχνιακά συμφέροντα, ζητούσε εγγυήσεις από την κυβέρνηση και τα σωματεία που απο την μια θα επιτρέπονταν εξαγωγές οχημάτων και απο την άλλη δεν θα γίνονταν απεργίες, ώστε να τηρηθούν χρονοδιαγράμματα παραδόσεων. 

Η απέναντι πλευρά όμως είχε πολύ ισχυρό έρεισμα στην κυβέρνηση. Οι απεργίες συνεχίστηκαν και το 1984 η ΒΙΑΜΑΞ «γονάτισε». Περίπου 400 οικογένειες έμειναν στο δρόμο, ενώ εκατοντάδες βιοτεχνίες που εργάζονταν ως προμηθευτές στην εφοδιαστική αλυσίδα της, έχασαν πολύ μεγάλο ποσοστό του τζίρου τους.

 Τη συγκυρία εκμεταλλεύτηκαν Τούρκοι επενδυτές, που καιροφυλακτούσαν. Η τουρκική Otomarsan εμφανίστηκε με ζεστό χρήμα και «σήκωσε» το εργοστάσιο σε χρόνο μηδέν. Και έτσι, ενώ η ΒΙΑΜΑΞ συνέχισε για ένα διάστημα με εισαγωγές λεωφορείων, το εργοστάσιο της Otomarsan εξευρωπαΐστηκε με τα «σπλάχνα» της ελληνικής εταιρείας και συνεχίζει μέχρι σήμερα να παράγει μεγάλα οχήματα.

Η ΒΙΑΜΑΞ δραστηριοποιήθηκε εμπορικά με τις εισαγωγές λεωφορείων «Jonckheere» και επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη των αστικών λεωφορείων DAF «Den Oudsten»,και πολλοί προέβλεπαν ότι ο Φωστηρόπουλος ετοιμάζει τη μεγάλη επιστροφή.

Ωστόσο η πτώση της κυβέρνησης Μητσοτάκη και οι οικονομικοί πειραματισμοί που ακολούθησαν δεν επέτρεψαν στην οικογένεια Φωστηρόπουλου να κάνει κάτι δυναμικό στην αγορά.

Σήμερα, έχει μείνει το κουφάρι της Λεωφόρου Αθηνών, ως θλιβερή υπενθύμιση της αυτοκαταστροφικής ελληνικής τάσης των περασμένων δεκαετιών σε οτιδήποτε καινοτόμο, προηγμένο και επιτυχημένο.

Ύπάρχει λοιπόν ενα καρκίνωμα στην χώρα μας,που στα νεώτερα χρόνια μετά τον Ιωάννη καποδίστρια όνομάζεται κομματισμός

Ο φορέας έλλήνων συνέλευσις είναι ούτως η άλλως ο μοναδικός φορέας και δεν έχει άπολύτως καμμία σχέση με τα κόμματα

Δλδ φέρει τους έλλην πολίτες ,και δεν δια-χωρίζει ,σε έναν στόχο και σκοπό που δεν είναι άλλος άπο το δίκαιον της χώρας μας και του πολίτη

Με τα ήνία της χώρας στα χέρια του φορέα,όλοι οι έπιχειρηματίες θα έχουν ιση μεταχείρηση και βοήθεια σε οτι χρειαστεί για να άνθίσει η έπιχείρηση του 

Αυτό θα δώσει ώθηση στον βιομηχανικό-επιχειρηματικό τομέα,και θα προσθέσει χρήμα στο ΑΕΠ,και θέσεις έργασίας

Στην θέση των χιλιάδων βιομηχανικών κουφαριών θα δημιουργηθούν βιομηχανικές μονάδες που θα σέβονται την χωροταξία και το περιβάλλον ,και φυσικά θα δοθεί μεγάλη έμφαση στο θέμα των άποβλήτων που σήμερα το ΄΄κράτος΄΄ δεν ένδιαφέρεται γιαύτό, με άποτέλεσμα να έχει ρυπανθεί ο άέρας το νερό το έδαφος απο αύτά

 ιδρυτική διακήρυξη ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/διακhρyξη-εσυ-τελικο.pdf?dl=0

προγραμματικές δηλώσεις ελλήνων συνέλευσις:

https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/προγραμματικες-δηλωσεις-εσυ-25-10-2015.pdf?dl=0

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

 Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

  


νανα εμενιδου

https://draft.blogger.com/blog/posts/7099650821137061757

παλλαδα αθηνα

https://draft.blogger.com/blog/posts/4750588357901248088

nana emenidou

https://www.facebook.com/emenidounana

ομάδα για νανα εμενιδου υπ.βουλευτης α' θεσσαλονικης

https://www.facebook.com/groups/480017989312584

νανα εμενιδου υπ.βουλευτης α' θεσσαλονικης

https://www.facebook.com/profile.php?id=100064120325036

εμενιδου νανα

https://twitter.com/emenidounana

παλλαδα αθηνα

https://twitter.com/home

 

το ερώτημα είναι 

έως πότε θα τους επιτρέπουμε να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς ?

έλληνα πολίτη ενημερώσου για το κυβερνητικό πρόγραμμα του πολιτικού φορέα του έθνους των ελλήνων

https://www.artemis-sorras.gr/

η αληθεια μαζεμενη, πλαισιωμενη με αδιαμφισβητητα τεκμηρια, δικαστικες αποφασεις, εγχωριες και διεθνεις, κρατικες αποφασεις.

πολιτικος φορεας ελληνων συνελευσις: http://politikosforeas.e-sy.gr/

καταστατικο του πολιτικου φορεα ελληνων συνελευσις:

https://wp.me/paj2cu-10k

ιδρυτικη διακηρυξη πολιτικου φορεα ελληνων συνελευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627&fbclid=iwar0gp8obflzmkfxp-bx9xvkjoayptwm6qviszanudt6vs2exyh6ad66egl0

προγραμματικες δηλωσεις πολιτικου φορεα ελληνων συνελευσις: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373&fbclid=iwar3migx5zyjyvlzuvejudx-lq5ql4tt0o7dnhwjrhpld5mqtkkb5qnt4-k8

κεντρικος οργανισμος ελληνων συνελευσις: http://e-sy.gr/

μετοχες τραπεζας ανατολης: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/

600 δις για την ελλαδα: http://600dis.oramaellas.gr/

50 δις για την κυπρο: http://www.endcyprusdebt.com/

προγραμμα δομησης χρηματοδοτησης των δημων: http://dimoi.oramaellas.gr/

χρηματοδοτηση 100 δις τ.χ.ς.: http://txs.oramaellas.gr/

απολογητικο υπομνημα του αρτεμη σωρρα: https://ypomnima.artemis-sorras.gr/

το καταστατικο των οργανισμων «ελληνων συνελευσις- ε.συ.» http://alfeiospotamos.gr/?p=11184

 

Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν

  Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν Εθνική κατάντια και ντροπή η Ελληνική μέχρι τώρα βραχονησίδα Ζουράφα να βρίσκετ...