ΜΕ ΠΑΠΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ:1302 "Unam Santam" Η πρώτη παπική βούλα ιδιοκτησία του Πάπα επι της Γης
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΠΙΚΗ ΒΟΥΛΑ, ΟΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
Η ΑΡΧΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΠΙΚΗ ΒΟΥΛΑ ΤΟ 1302 (18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ) ΟΠΟΥ Ο ΠΑΠΑΣ ΜΠΟΝΙΦΑΤΙΟΣ -Pope Boniface VIII ΩΣ ΡΩΜΑΙΟΣ ΠΟΝΤΙΦΙΚΑΣ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΟ Unam Santam ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ!!
ΑΥΤΗ Η ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΙΣΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ ΑΞΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (ενω μιλαει για προβατα -και απο τα προβατα εξαιρεί τους ΕΛΛΗΝΕΣ!!) ΩΣ "ΝΟΜΟΣ" ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Unam Sanctam
Μεταφραση Αυτολεξει
Η Αυτού Αγία Πάπα Μπονιφάς VIII
18 Νοεμβρίου 1302
ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, είμαστε υποχρεωμένοι να πιστεύουμε και να υποστηρίζουμε ότι η Εκκλησία είναι μία, ιερή, καθολική και επίσης αποστολική. Πιστεύουμε σ 'αυτήν σταθερά και ομολογούμε με απλότητα ότι έξω από αυτήν δεν υπάρχει σωτηρία ούτε άφεση αμαρτιών, όπως δηλώνει ο Σύζυγος στα Καντίλια (Canticles) [Sgs. 6: 8]: "Μία είναι η περιστέρα μου, το τέλειο μου. Είναι η μόνη, η επιλεγμένη εκείνης που την έφερε, "και αντιπροσωπεύει ένα μοναδικό μυστικό σώμα του οποίου το κεφάλι είναι Χριστός και το κεφάλι του Χριστού είναι Θεός [1 Κορ 11: 3]. Μέσα σε αυτήν λοιπόν είναι ένας Κύριος, μια πίστη, ένα βάπτισμα [Εφ 4: 5]. Υπήρχε τη στιγμή του κατακλυσμού μόνο μία κιβωτός του Νώε, που προετοίμαζε τη μία Εκκλησία, η οποία κιβωτός, αφού είχε τελειώσει σε έναν μόνο κύβο, είχε μόνο έναν πιλότο και οδηγό, δηλαδή, τον Νώε, και το διαβάσαμε αυτο, έξω από την κιβωτό, όλα όσα υπήρχαν στη γη καταστράφηκαν. (σ.σ. τα παραμυθια των Εβραιων γινανε νομος, αν ειναι δυνατον!)
Σεβόμαστε αυτήν την Εκκλησία ως μία, ο Κύριος είπε από το στόμα του προφήτη: «Σώσε, Θεέ μου, την ψυχή μου από το σπαθί και τη μοναδική μου από το χέρι του σκύλου». [Ψλ 21:20] Αυτός προσευχήθηκε για την ψυχή του, δηλαδή για τον εαυτό του, την καρδιά και το σώμα του. και αυτό το σώμα, δηλαδή, η Εκκλησία, το κάλεσε λόγω της ενότητας του συζύγου, της πίστης, των μυστηρίων και της φιλανθρωπίας της Εκκλησίας. Αυτή είναι η χιτώνα του Κυρίου, η απρόσκοπτη χιτώνα, η οποία δεν νοικιάστηκε, αλλά που ρίχτηκε με παρτίδα [Ιν 19: 23-24]. Επομένως, από τη μοναδική Εκκλησία υπάρχει ένα σώμα και ένα κεφάλι, όχι δύο κεφάλια σαν τέρας. Δηλαδή, ο Χριστός και ο Βικάς (Vicar) του Χριστού, ο Πέτρος και ο διάδοχος του Πέτρου, αφού ο Κύριος μιλούσε στον ίδιο τον Πέτρο είπε: «Τροφοδοτήστε τα πρόβατά μου» [Ιν 21:17], που σημαίνει, γενικά, τα πρόβατά μου, όχι αυτά, ούτε εκεινα συγκεκριμένα, από όπου καταλαβαίνουμε ότι του εμπιστεύτηκαν όλα τα προβατα [Πέτρος]. Επομένως, εάν οι Έλληνες ή άλλοι πρέπει να πουν ότι δεν εμπιστεύονται τον Πέτρο και τους διαδόχους του, πρέπει να ομολογήσουν ότι δεν ανήκουν στα πρόβατα του Χριστού, αφού ο Κύριος μας λέει στον Ιωάννη «υπάρχει ένα πρόβατο και ένας βοσκός». Έχουμε ενημερωθεί από τα κείμενα των Ευαγγελίων ότι σε αυτήν την Εκκλησία και στη δύναμή της υπάρχουν δύο σπαθιά. δηλαδή, το πνευματικό και το χρονικό. Διότι όταν οι Απόστολοι λένε: «Ιδού, εδώ είναι δύο σπαθιά» [Λκ 22:38], δηλαδή στην Εκκλησία, αφού μιλούσαν οι Απόστολοι, ο Κύριος δεν απάντησε ότι υπήρχαν πάρα πολλά, αλλά αρκετά. Σίγουρα αυτός που αρνείται ότι το χρονικό σπαθί είναι στη δύναμη του Πέτρου δεν άκουσε καλά τον λόγο του Κυρίου που διατάζει: «Βάλτε το σπαθί σου στη θήκη σου» [Ματ 26:52]. Και τα δύο, επομένως ειναι η δυναμη για την Εκκλησία αλλά η τελευταία από την Εκκλησία. το πρώτο στα χέρια του ιερέα, το τελευταίο από τα χέρια των βασιλιάδων και των στρατιωτών, αλλά με τη βούληση και τη ανοχη του ιερέα.
Ωστόσο, το ένα σπαθί πρέπει να υπαχθεί στο άλλο και η προσωρινη χρονική εξουσία, να υπόκειται σε πνευματική δύναμη. Διότι αφού ο Απόστολος είπε: «Δεν υπάρχει δύναμη εκτός από τον Θεό και τα πράγματα που είναι, είναι χειροτονήματα του Θεού» [Ρωμ. 13: 1-2], αλλά δεν θα χειροτονηθούν εάν το ένα σπαθί δεν ήταν υποταγμένο στο άλλο και αν το κατώτερο, όπως ήταν, δεν οδηγούνταν προς τα πάνω από το άλλο σπαθι.
Διότι, σύμφωνα με τον Ευλογημένο Διονύσιο, είναι ένας νόμος της θεότητας ότι τα χαμηλότερα πράγματα φτάνουν στην υψηλότερη θέση από τους μεσάζοντες. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τη σειρά του σύμπαντος, όλα τα πράγματα δεν οδηγούνται πίσω στην τάξη ισότιμα και αμέσως, αλλά το χαμηλότερο από τον ενδιάμεσο, και το κατώτερο από τον ανώτερο. Γι 'αυτό πρέπει να αναγνωρίσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια ότι η πνευματική δύναμη ξεπερνά σε αξιοπρέπεια και στην ευγένεια οποιαδήποτε χρονική δύναμη, όπως και τα πνευματικά πράγματα ξεπερνούν τα χρονικά (temporal). Αυτό το βλέπουμε ξεκάθαρα και από την πληρωμή φορου της δεκατης, την ευλογία και την αφιέρωση των δεκάτων (tithes), αλλά και από την αποδοχή της ίδιας της εξουσίας και από την κυβέρνηση ακόμη και για πράγματα. Γιατί με την αλήθεια (σ.σ που την ειδανε την αληθεια???) ως μάρτυρας μας, ανήκει στην πνευματική δύναμη το να εδραιώσει την επίγεια δύναμη και να κρίνει αν δεν ήταν καλή. Έτσι επιτυγχάνεται η προφητεία του Ιερεμία σχετικά με την Εκκλησία και την εκκλησιαστική δύναμη: «Ιδού σήμερα σε έχω τοποθετήσει πάνω από έθνη, και πάνω από βασίλεια» και τα υπόλοιπα. Επομένως, εάν η επίγεια δύναμη ειναι λάθος, θα κριθεί από την πνευματική δύναμη. αλλά αν μια μικρή πνευματική δύναμη ειναι λάθος, θα κριθεί από μια ανώτερη πνευματική δύναμη. αλλά αν η υψηλότερη δύναμη από όλα ειναι λαθος, μπορεί να κριθεί μόνο από τον Θεό, και όχι από τον άνθρωπο, σύμφωνα με τη μαρτυρία του Αποστόλου: "Ο πνευματικός άνθρωπος κρίνει όλα τα πράγματα και ο ίδιος δεν κρίνεται από κανέναν"(σ.σ.ο Παπας και το δογμα του επιβαλει την ασυλια του και εμεις απο τοτε καθομαστε και τον κοιταμε!!!) [1 Cor 2:15]. Αυτή η εξουσία, ωστόσο, (αν και έχει δοθεί στον άνθρωπο και ασκείται από τον άνθρωπο), δεν είναι ανθρώπινη αλλά μάλλον θεϊκή, παραχωρήθηκε στον Πέτρο με θεϊκό λόγο και επιβεβαιώθηκε σε αυτόν (Πέτρος) και οι διάδοχοί του από αυτόν που ο ίδιος ομολόγησε ο Πέτρος (σ.σ. μονος του ο Πετρος αυτοκλητος μας κατσικωθηκε...), ο Κύριος λέει στον ίδιο τον Πέτρο, " αφού σύμφωνα με την μαρτυρία του Μωυσή, δεν είναι στις αρχές αλλά στην αρχή ότι ο Θεός δημιούργησε τον ουρανό και τη γη [Γέν. 1: 1]. Επιπλέον, δηλώνουμε, διακηρύσσουμε, ορίζουμε ότι είναι απολύτως απαραίτητο για τη σωτηρία κάθε ανθρώπινο πλάσμα να υπόκειται στον Ρωμαϊκό Ποντίφ. αφού σύμφωνα με την μαρτυρία του Μωυσή, δεν είναι στις αρχές αλλά στην αρχή ότι ο Θεός δημιούργησε τον ουρανό και τη γη [Γέν. 1: 1]. Επιπλέον, δηλώνουμε, διακηρύσσουμε, ορίζουμε ότι είναι απολύτως απαραίτητο για τη σωτηρία κάθε ανθρώπινο πλάσμα να υπόκειται στον Ρωμαϊκό Ποντίφ. (σ.σ. ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΩΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΩΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!)
Η Αυτού Αγία Πάπα Μπονιφάς VIII
18 Νοεμβρίου 1302
ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, είμαστε υποχρεωμένοι να πιστεύουμε και να υποστηρίζουμε ότι η Εκκλησία είναι μία, ιερή, καθολική και επίσης αποστολική. Πιστεύουμε σ 'αυτήν σταθερά και ομολογούμε με απλότητα ότι έξω από αυτήν δεν υπάρχει σωτηρία ούτε άφεση αμαρτιών, όπως δηλώνει ο Σύζυγος στα Καντίλια (Canticles) [Sgs. 6: 8]: "Μία είναι η περιστέρα μου, το τέλειο μου. Είναι η μόνη, η επιλεγμένη εκείνης που την έφερε, "και αντιπροσωπεύει ένα μοναδικό μυστικό σώμα του οποίου το κεφάλι είναι Χριστός και το κεφάλι του Χριστού είναι Θεός [1 Κορ 11: 3]. Μέσα σε αυτήν λοιπόν είναι ένας Κύριος, μια πίστη, ένα βάπτισμα [Εφ 4: 5]. Υπήρχε τη στιγμή του κατακλυσμού μόνο μία κιβωτός του Νώε, που προετοίμαζε τη μία Εκκλησία, η οποία κιβωτός, αφού είχε τελειώσει σε έναν μόνο κύβο, είχε μόνο έναν πιλότο και οδηγό, δηλαδή, τον Νώε, και το διαβάσαμε αυτο, έξω από την κιβωτό, όλα όσα υπήρχαν στη γη καταστράφηκαν. (σ.σ. τα παραμυθια των Εβραιων γινανε νομος, αν ειναι δυνατον!)
Σεβόμαστε αυτήν την Εκκλησία ως μία, ο Κύριος είπε από το στόμα του προφήτη: «Σώσε, Θεέ μου, την ψυχή μου από το σπαθί και τη μοναδική μου από το χέρι του σκύλου». [Ψλ 21:20] Αυτός προσευχήθηκε για την ψυχή του, δηλαδή για τον εαυτό του, την καρδιά και το σώμα του. και αυτό το σώμα, δηλαδή, η Εκκλησία, το κάλεσε λόγω της ενότητας του συζύγου, της πίστης, των μυστηρίων και της φιλανθρωπίας της Εκκλησίας. Αυτή είναι η χιτώνα του Κυρίου, η απρόσκοπτη χιτώνα, η οποία δεν νοικιάστηκε, αλλά που ρίχτηκε με παρτίδα [Ιν 19: 23-24]. Επομένως, από τη μοναδική Εκκλησία υπάρχει ένα σώμα και ένα κεφάλι, όχι δύο κεφάλια σαν τέρας. Δηλαδή, ο Χριστός και ο Βικάς (Vicar) του Χριστού, ο Πέτρος και ο διάδοχος του Πέτρου, αφού ο Κύριος μιλούσε στον ίδιο τον Πέτρο είπε: «Τροφοδοτήστε τα πρόβατά μου» [Ιν 21:17], που σημαίνει, γενικά, τα πρόβατά μου, όχι αυτά, ούτε εκεινα συγκεκριμένα, από όπου καταλαβαίνουμε ότι του εμπιστεύτηκαν όλα τα προβατα [Πέτρος]. Επομένως, εάν οι Έλληνες ή άλλοι πρέπει να πουν ότι δεν εμπιστεύονται τον Πέτρο και τους διαδόχους του, πρέπει να ομολογήσουν ότι δεν ανήκουν στα πρόβατα του Χριστού, αφού ο Κύριος μας λέει στον Ιωάννη «υπάρχει ένα πρόβατο και ένας βοσκός». Έχουμε ενημερωθεί από τα κείμενα των Ευαγγελίων ότι σε αυτήν την Εκκλησία και στη δύναμή της υπάρχουν δύο σπαθιά. δηλαδή, το πνευματικό και το χρονικό. Διότι όταν οι Απόστολοι λένε: «Ιδού, εδώ είναι δύο σπαθιά» [Λκ 22:38], δηλαδή στην Εκκλησία, αφού μιλούσαν οι Απόστολοι, ο Κύριος δεν απάντησε ότι υπήρχαν πάρα πολλά, αλλά αρκετά. Σίγουρα αυτός που αρνείται ότι το χρονικό σπαθί είναι στη δύναμη του Πέτρου δεν άκουσε καλά τον λόγο του Κυρίου που διατάζει: «Βάλτε το σπαθί σου στη θήκη σου» [Ματ 26:52]. Και τα δύο, επομένως ειναι η δυναμη για την Εκκλησία αλλά η τελευταία από την Εκκλησία. το πρώτο στα χέρια του ιερέα, το τελευταίο από τα χέρια των βασιλιάδων και των στρατιωτών, αλλά με τη βούληση και τη ανοχη του ιερέα.
Ωστόσο, το ένα σπαθί πρέπει να υπαχθεί στο άλλο και η προσωρινη χρονική εξουσία, να υπόκειται σε πνευματική δύναμη. Διότι αφού ο Απόστολος είπε: «Δεν υπάρχει δύναμη εκτός από τον Θεό και τα πράγματα που είναι, είναι χειροτονήματα του Θεού» [Ρωμ. 13: 1-2], αλλά δεν θα χειροτονηθούν εάν το ένα σπαθί δεν ήταν υποταγμένο στο άλλο και αν το κατώτερο, όπως ήταν, δεν οδηγούνταν προς τα πάνω από το άλλο σπαθι.
Διότι, σύμφωνα με τον Ευλογημένο Διονύσιο, είναι ένας νόμος της θεότητας ότι τα χαμηλότερα πράγματα φτάνουν στην υψηλότερη θέση από τους μεσάζοντες. Στη συνέχεια, σύμφωνα με τη σειρά του σύμπαντος, όλα τα πράγματα δεν οδηγούνται πίσω στην τάξη ισότιμα και αμέσως, αλλά το χαμηλότερο από τον ενδιάμεσο, και το κατώτερο από τον ανώτερο. Γι 'αυτό πρέπει να αναγνωρίσουμε με μεγαλύτερη σαφήνεια ότι η πνευματική δύναμη ξεπερνά σε αξιοπρέπεια και στην ευγένεια οποιαδήποτε χρονική δύναμη, όπως και τα πνευματικά πράγματα ξεπερνούν τα χρονικά (temporal). Αυτό το βλέπουμε ξεκάθαρα και από την πληρωμή φορου της δεκατης, την ευλογία και την αφιέρωση των δεκάτων (tithes), αλλά και από την αποδοχή της ίδιας της εξουσίας και από την κυβέρνηση ακόμη και για πράγματα. Γιατί με την αλήθεια (σ.σ που την ειδανε την αληθεια???) ως μάρτυρας μας, ανήκει στην πνευματική δύναμη το να εδραιώσει την επίγεια δύναμη και να κρίνει αν δεν ήταν καλή. Έτσι επιτυγχάνεται η προφητεία του Ιερεμία σχετικά με την Εκκλησία και την εκκλησιαστική δύναμη: «Ιδού σήμερα σε έχω τοποθετήσει πάνω από έθνη, και πάνω από βασίλεια» και τα υπόλοιπα. Επομένως, εάν η επίγεια δύναμη ειναι λάθος, θα κριθεί από την πνευματική δύναμη. αλλά αν μια μικρή πνευματική δύναμη ειναι λάθος, θα κριθεί από μια ανώτερη πνευματική δύναμη. αλλά αν η υψηλότερη δύναμη από όλα ειναι λαθος, μπορεί να κριθεί μόνο από τον Θεό, και όχι από τον άνθρωπο, σύμφωνα με τη μαρτυρία του Αποστόλου: "Ο πνευματικός άνθρωπος κρίνει όλα τα πράγματα και ο ίδιος δεν κρίνεται από κανέναν"(σ.σ.ο Παπας και το δογμα του επιβαλει την ασυλια του και εμεις απο τοτε καθομαστε και τον κοιταμε!!!) [1 Cor 2:15]. Αυτή η εξουσία, ωστόσο, (αν και έχει δοθεί στον άνθρωπο και ασκείται από τον άνθρωπο), δεν είναι ανθρώπινη αλλά μάλλον θεϊκή, παραχωρήθηκε στον Πέτρο με θεϊκό λόγο και επιβεβαιώθηκε σε αυτόν (Πέτρος) και οι διάδοχοί του από αυτόν που ο ίδιος ομολόγησε ο Πέτρος (σ.σ. μονος του ο Πετρος αυτοκλητος μας κατσικωθηκε...), ο Κύριος λέει στον ίδιο τον Πέτρο, " αφού σύμφωνα με την μαρτυρία του Μωυσή, δεν είναι στις αρχές αλλά στην αρχή ότι ο Θεός δημιούργησε τον ουρανό και τη γη [Γέν. 1: 1]. Επιπλέον, δηλώνουμε, διακηρύσσουμε, ορίζουμε ότι είναι απολύτως απαραίτητο για τη σωτηρία κάθε ανθρώπινο πλάσμα να υπόκειται στον Ρωμαϊκό Ποντίφ. αφού σύμφωνα με την μαρτυρία του Μωυσή, δεν είναι στις αρχές αλλά στην αρχή ότι ο Θεός δημιούργησε τον ουρανό και τη γη [Γέν. 1: 1]. Επιπλέον, δηλώνουμε, διακηρύσσουμε, ορίζουμε ότι είναι απολύτως απαραίτητο για τη σωτηρία κάθε ανθρώπινο πλάσμα να υπόκειται στον Ρωμαϊκό Ποντίφ. (σ.σ. ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΩΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΔΙΚΑΣΤΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΣΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΩΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου