ΔΥΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥΣ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΝΤΙΚΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΡΑΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ, ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ,
ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ, ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΧΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ, ΕΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΑΞΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕ ΑΣΕΒΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥΣ.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΕΛΕΙΠΗΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΛΛΕΙΨΗ, ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ, ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
Ο ΝΟΜΟΣ 3699/2008 ΟΡΙΖΕΙ ΩΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΟΓΩ ΝΟΗΤΙΚΩΝ, ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ, ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΩΝ, ΨΥΧΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΨΥΧΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ.
. ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΑΝΚΑ, ΚΑΘΟΡΙΣΤΗΚΕ ΟΤΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΟΠΩΣ ΣΟΥΗΔΙΑ, ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ Η ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ: “ΩΣΤΟΣΟ, ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΑΠΟ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ, ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ, ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ.
ΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
. ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.” ΌΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙ Η Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΝΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΑΙΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΜΦΑΣΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ Η Κ. ΣΑΜΑΚΟΒΛΗ, ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: “ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ «ΟΜΠΡΕΛΑ» ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΑΜΕΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΑΡΚΑ ΑΡΧΙΚΑ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΑ. ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΜΩΣ, ΟΙ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΕΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗΣ ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ (ΟΝΟΜΑΤΙ SNOEZELEN) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.”
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΦΛΕΓΟΝ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ. ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΑΜΕΑ, ΚΑΙ ΥΠΟ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ;
H Κ. ΣΑΜΑΚΟΒΛΗ ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΠΧ. ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ) Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΠΧ. ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ). Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ: “Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ.
ΟΙ SEXUAL ASSISTANT ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ. ΎΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΩΣ, ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΑΣ ΑΤΟΜΟΥ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.” .
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Η Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΩΣ: “OΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ, ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.”
Η ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ – ΚΑΘΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ – ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ (Κ.Ε.Σ.Υ.). ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ, ΤΟΝ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟ, ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ.
Η Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ: “Η ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΩΣΤΟΣΟ ΟΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ,
ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΕΠΙΣΗΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΔΥΟ Η ΤΡΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ.”
H Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΩΣ: “ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.
Η Κ. ΣΑΜΑΚΟΒΛΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ: “ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΕΝΑ (ΓΥΡΩ ΣΤΑ 5.000). Ε, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΜΟΔΑ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ;
ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΈΛΑ ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΔΥΣΤΥΧΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΈΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΕΡΓΟ.
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΝΑ ΔΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΧΑΡΕΣ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ.” BULLING ΚΑΙ ΑΜΕΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ (BULLYING) ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Η Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BULLYING ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΜΕΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: “ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΥΠΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΕΙΤΕ ΛΕΚΤΙΚΟΥ ΕΙΤΕ ΣΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΑ ΜΕ ΜΕΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ.
ΩΣΤΟΣΟ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣΦΡΥΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΥ.” EΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ Η Κ. ΣΑΜΑΚΟΒΛΕΙ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ: “ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΥΜΒΑΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.
ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΟΥ, ΠΑΙΖΑΝΕ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΥΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝΕ ΛΕΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ «ΡΕ ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΑΝΑΠΗΡΕ, Ε, ΑΝΑΠΗΡΕ». ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΠΩΣ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΑΡΓΚΟ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΟ BULLING ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΙΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΝΤΩΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑ. ΠΩΣ ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΤΟ BULLING; ΞΕΠΕΡΝΙΕΤΑΙ ΑΡΑΓΕ ΤΟ BULLING; ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΩΜΩΔΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ, ΕΙΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ. ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.”
ΠΩΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ Η Κ. ΣΑΜΑΚΟΒΛΗ ΕΞΗΓΕΙ: “ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΝΕΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΣΑΝ ΝΕΑΡΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ. ΠΛΕΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΨΟΓΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ TABLETS, ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟ INTERNET. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΓΕΝΙΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΙΕΣ ΜΑΣ. ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΝΑΙ, ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΠΩΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΡΙΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ, ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΜΕ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.” H Κ. ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: “Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΑΞΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΚΤΟΜΥΑΛΑ ΚΑΙ ΔΕΚΤΙΚΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ. Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 2-3 ΕΤΩΝ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.”ΜΥΡΤΩ ΤΟΥΛΑ - NOVEMBER 16, 2021
READ MORE AT: HTTPS://PARALLAXIMAG.GR/FEATURED/REPORTAZ-DYO-EIDIKOI-PAIDAGOGOI-ANALYOUN-TA-PROVLIMATA-STON-KLADO-TOUS
ΒΑΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Η ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ. ΈΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ 70% ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΜΕΤΩΠΙΚΗ, ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΓΕΙΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΕΛΕΙΠΗΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΛΛΕΙΨΗ, ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ, ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΡΡΟΠΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΔΗΡΗΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ Η ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (ΠΧ. ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ) ΟΜΩΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΟΡΘΩΝΟΥΝ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ. ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΩΝ ΙΘΥΝΟΝΤΩΝ ΩΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.”
ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ,ΟΤΑΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ,ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ,ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΙΔΙΩΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ,ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΧΕΙ ΄΄ΦΥΤΕΨΕΙ΄΄ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΒΑΣΕΙ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ [ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ],ΑΦΟΥ ΑΠΟ 804 ΔΙΣ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ,ΔΙΝΕΙ ...4ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.[Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΕΔΙΝΕ 3.8ΔΙΣ]
ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ 2019, 1ΤΡΙΣ 160ΔΙΣ,ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΔΩΣΕ 4ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!!!
0 Προγραμματικές δηλώσεις Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3ro6ix/ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ-ΔΗΛΩΣΕΙΣ-ΕΣΥ-25-10-2015.pdf?dl=0
Ιδρυτική διακήρυξη Ελλήνων Συνέλευσις:
https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8y11p/ΔΙΑΚHΡYΞΗ-ΕΣΥ-ΤΕΛΙΚΟ.pdf?dl=0
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΘΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ Ε.ΣΥ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
ΥΓΕΙΑ:
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
13.1. ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΩΝ.
13.2. ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΙΑΤΡΙΚΟ, ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
13.3. ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΥΨΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ.
13.4. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ.
13.5. ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΑΥΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟΤΕΡΟ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΞΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ.
13.6. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΜΕΓΙΣΤΑ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΓΙΑ ΥΔΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΦΥΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ, ΑΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΛΠ.
13.7. ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΔΙΑΒΙΩΝΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ- ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ, ΜΕ ΝΕΡΟ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΑΕΡΑ. ΣΕΛΙΔΑ 27 ΑΠΟ 40
13.8. ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΙΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ,
13.9. ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ – ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
13.10. Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΜΕ ΟΤΙ ΠΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ.
ΈΤΣΙ ΘΑ ΑΝΑΒΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣ ΒΑΣΗ.