Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022

ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ,ΣΚΟΠΙΜΩΣ.

 ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ – ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ


 ΠΡΙΝ ΑΠΟ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΟΤΙ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

(321) ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!! ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΙΣΤΟΡΙΑ! - YouTube 

Ο ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1938 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΤΟ 1956 ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ. ΣΠΟΥΔΑΣΕ ΧΗΜΙΚΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ DARMSTADT ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ ΕΠΙ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.

ΕΠΙ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΧΡΩΠΕΙ. ΕΙΔΙΚΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974. ΕΙΧΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (!) Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.

ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ Ο ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΝΕΘΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΥΔΡΑΖΙΝΗ. ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΑΥΛΙΔΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟΡΠΙΛΑΚΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (!) ΔΕΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΚΕ. ΠΡΟΣΚΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ».

ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΥΛΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΥΨΗΛΟΤΑΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΗΚΕ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΛΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ. (!) ΤΟ 1972 ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ Η ΣΟΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΜΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΝΑΥΑΓΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΩΤΕΪΝΟΥΧΩΝ ΑΛΕΥΡΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΟΞΕΑ. ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΖΗΤΗΣΕ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΙΤΡΙΚΟΥ ΟΞΕΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ. (!)

ΤΟ 1977 ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ, ΠΑΡ΄ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΔΥΟ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙ” ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ. (!)

ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

ΤΑ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΤΟ 1927, ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟ ΤΟ 1928, Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1965 ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 1979. ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ.

ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΆΓΓΛΟΙ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΙ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΥΤΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ: ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΧΡΩΠΕΙ, ΣΩΤΗΡΗ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ.(ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΕ Ο ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ BAYERN.

. ΤΟ 1927 Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «NEAR EAST PETROLEUM COMPANY» ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΛΗΣΕΩΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΑΝΤΛΗΣΗ, ΤΩΝ ΦΡΕΑΤΙΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΕΠΑΡΚΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ.

. ΤΟ 1928, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΤΟΡΠΙΛΟΒΟΛΟ «ΠΕΡΓΑΜΟΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΗ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΥΣΕΩΣ. Η ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: «ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Τ” ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΗΣΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ».

. ΤΟ 1965, Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΕΡΙ, Σ” ΕΝΑ ΒΑΛΤΟ 1.000 ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ! ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ.

Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΧΕ ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ANCAR OIL. Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΑΝΚΑΡΟΪΛ ΣΤΕΡΤΖ (ΣΤΕΡΓΙΟΥ), ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΓΕΩΤΡΗΣΗ ΒΑΘΟΥΣ 2.500 ΜΕΤΡΩΝ:

«Η ΑΝΚΑΡΟΪΛ ΚΑΙ Η ΧΡΩΠΕΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝ ΞΑΝΑ Ο ΣΤΕΡΤΖ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥ­ΠΡΟ. Ο ΣΤΕΡΤΖ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑΥΑΓΕΙ. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ, ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ. ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΖΑΧΟ, ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ ΔΕΠ (ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ). ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΗ ΧΡΩΠΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΡΙ».

. Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝΕΙ ΕΚΕΙ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΕΠΑΝΔΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ.

«Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΕΩΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΗΤΑΝ ΒΑΘΟΥΣ 120 ΜΕΤΡΩΝ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΟΜΩΣ, ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΕΒΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΩΝ 18 ΜΕΤΡΩΝ. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΧΩΡΙΣ ΥΔΡΟΘΕΙΟ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΝΑΦΘΑ. ΈΦΤΑΣΑ ΝΑ ΒΓΑΖΩ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 70 ΒΑΡΕΛΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ, ΕΝΩ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ – ΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟ!».
Ο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΑΔΕΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΣ:
«ΈΤΡΕΧΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗ ΔΕΠ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ. Σ” ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΤΡΑΒΗΞΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟΥΣΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΣΤΗ ΧΡΩΠΕΙ».

. Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ. ΌΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ:
«ΕΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΔΟΘΗ ΑΔΕΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥ­ΣΕΩΣ, ΑΝΤ” ΑΥΤΟΥ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΩΣ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΓΩ ΑΡΓΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ».
HTTPS://WWW.MAKELEIO

. Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΤΟΥ 1979 ΚΑΙ ΑΘΩΩΝΕΤΑΙ. ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, ΟΜΩΣ, ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΝΑΔΙΔΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΒΑΛΤΟΣ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΥΓΡΑ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ.

Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΣΚΕΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ. 

 «ΧΡΩΠΕΙ». Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΑΝ ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΝΙΛΙΝΗΣ, ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ, ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΧΡΩΣΤΙΚΩΝ ΥΛΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑ.

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ, Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΥΣΙΠΟΝΑ ΟΠΩΣ KALMOL, ALGON Κ.Α. ΕΙΔΙΚΕΥΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,. ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974, ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΒΑΛΛΙΣΤΙΚΩΝ ΠΥΡΑΥΛΩΝ. ΩΣΤΟΣΟ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.

ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ Η ΧΡΩΠΕΙ ΣΥΝΕΘΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΥΓΡΟ ΠΥΡΑΥΛΩΝ ΥΔΡΑΖΙΝΗ, ΕΝΩ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΑΥΛΙΔΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟΡΠΙΛΑΚΑΤΟΥΣ, ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.

 ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ (Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 1980 ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ) ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ», ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΕ ΜΙΚΡΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ. ΤΟ 1981 ΙΔΡΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΕ ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ. ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΑΦΙΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΩΤΟΚΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΆΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΜΟΛΙΣ ΤΟ 1997 ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ.

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΟ 1968 ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΤΟ 1973.


ΉΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΟΠΟΙΟ ΤΖΕΝΗ ΡΟΥΣΣΕΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΙΣΑΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΟΡΗ, ΤΗΝ ΈΛΛΗ.

 

ΧΡΩΠΕΙ_ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ>ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΤΟ 1883 ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΙΒΑΡΤΖΙΝΟ ΣΠΗΛΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ Η ΜΙΚΡΗ Ο.Ε. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΣΠΗΛΙΟΣ Α. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ», ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΕ. ΈΤΣΙ, ΤΟ 1899 ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗ ΩΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΧΡΩΜΑΤΟΥΡΓΕΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ», ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΗ ΣΑΝ ΧΡΩΠΕΙ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΛΛΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΣΠΗΛΙΟΥ, ΟΙ ΛΕΟΝΤΙΟΣ, ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ, ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗ, ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΑΠΑΝΑΚΡΗ ΤΟΥ ΛΕΙΒΑΡΤΖΙΟΥ. ΣΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞ ΑΓΧΙΣΤΕΙΑΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΡΑΜΕΣΙΝΗΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΠΩΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΒΛΑΣΙΑ, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.

ΤΟ 1950 Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ Σ. ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΟΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΖΩΟΤΡΟΦΩΝ, ΕΝΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΜΕ ΓΝΩΣΤΟΤΕΡΟ ΤΟ ΑΝΑΛΓΗΤΙΚΟ-ΠΑΥΣΙΠΟΝΟ «ΑΛΓΚΟΝ» (ΜΕ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΤΟ ΑΚΕΤΥΛΟΣΑΛΙΚΥΛΙΚΟ ΟΞΥ), ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΙΡΙΝΗΣ.

 ΤΟ 1977 ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ (!) ΠΑΡ’ ΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΔΥΟ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (!) ΜΗΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΓΝΩΣΤΟΙ ΛΟΓΟΙ» ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ «ΓΝΩΣΤΟΙ» ΚΙ ΟΧΙ «ΑΓΝΩΣΤΟΙ» ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ, ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΛΑΓΟΥΜΙΑ.

Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ)

Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟ 1980. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΝ ΤΣΟΒΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕ. ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟ 1083 ΚΑΙ ΤΗΝ 289 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ Ο ΜΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΣΕ 20 ΧΡΟΝΙΑ 1 ΔΙΣ 24 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΜΩΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΑ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ ΜΕ ΝΕΟ ΝΟΜΟ. ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΟΣΑ. ΤΟ 1974 ΚΑΘΕ ‘ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ 11.300 ΔΡΧ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ 5.500.000 ΔΡΧ. ΔΗΛΑΔΗ 550 ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΝΩ.

ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50.000 ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ‘ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΑΠΟ 2,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΕ 700 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΟΝΟΝ. Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΡΕΙ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ. ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΤΟ 1,8 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΑΠ’ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ;

ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΦΡΟΥΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΘΑΒΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ. ΤΟ ΓΑΛΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΜΟΝΟ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΚΙΛΑ ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ, ΕΝΩ Η ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ 3 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ 2,5 ΦΟΡΕΣ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 25 ΧΡΟΝΙΑ. ΠΕΡΣΙ ΕΙΣΑΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΓΟΡΑ ΚΡΕΑΣ, ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΥΡΙ ΑΞΙΑΣ 1 ΤΡΙΣ 100 ΔΙΣ, ΑΝ ΠΑΡΑΞΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 600.000 ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΟΤΡΟΦΗ ΤΗ ΖΩΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ, ΤΥΡΙΟΥ, ΚΡΕΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΡΜΑΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 40 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ.

ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ

ΕΑΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΟΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 1,2 ΕΩΣ 2 % ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 400 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ Σ’ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ 1,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. Μ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΑ (IKA Κ.Λ.Π.) ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. Η EΛΛΑΣ ΕΠΙΠΛΕΕΙ, ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ! ΤΟ 1978 ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΕΡΙ, Ο ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΤΛΗΣΗ ΑΡΓΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΈΒΕΡΤ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ. ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ (SIC) ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΚΡΗΤΗ. ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ; Ή ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ; ΤΑ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΤΟ 1927, ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟ ΤΟ 1928, Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ 1965 ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 1979. ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ. ΕΞΟΝΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ!

ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΆΓΓΛΟΙ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΙ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΥΤΗ ΕΝΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ: ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΧΡΩΠΕΙ, ΣΩΤΗΡΗ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΟ 1927 Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «NEAR EAST PETROLEUM COMPANY» ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΛΗΣΕΩΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΑΝΤΛΗΣΗ, ΤΩΝ ΦΡΕΑΤΙΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΕΠΑΡΚΗ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ. ΤΟ 1928, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΤΟΡΠΙΛΟΒΟΛΟ «ΠΕΡΓΑΜΟΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΥΣΕΩΣ. Η ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: «ΕΚ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΟΤΙ Τ’ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΗΣΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ».

 

ΧΡΩΜΙΟ ΚΑΙ ΝΙΚΕΛΙΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ. ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΙΟ ΚΑΙ ΝΙΚΕΛΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟΣ ΧΑΛΥΒΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ!

ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠOΣΟΤΗΤΕΣ ΤO ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝΕ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΖΑΜΠΑ (ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ). ΕΠΙ ΕΡΕ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΣΟΚ ΕΠΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ.

ΧΡΥΣΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΣΕ 55 ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ! ‘ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΕΙ 3,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΡΧ, ΕΝΑΣ ΤΟΝΟΣ ΚΑΝΕΙ 3,5 ΔΙΣ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΙ ΤΟΝΟΙ 3,5 ΤΡΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΑΛΛΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 2,5 ΤΡΙΣ; (Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ 1960). ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΡΕΙΓΟΝΤΟ 280 KG. ΕΤΗΣΙΩΣ.

ΜΑΡΜΑΡΑ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ! ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΜΑΡΜΑΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ, ΤΟ ΠΕΝΤΕΛΙΚΟ ΜΑΡΜΑΡΟ. Η ΠΕΝΤΕΛΗ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΑΡΜΑΡΟ. ΈΝΑ ΚΥΒΙΚΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΚΥΒΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΒΙΚΟ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΘΑΡΑ 40 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΦΥΛΛΑ 2 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΑΧΟΣ, ΑΡΑ 40 ΔΙΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕ 25 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΡΧ. ΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΤ’ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ 1 ΤΕΤΡΑΚΙΣ ΔΡΧ. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ! ! ! ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ; ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Η ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ Σ’ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΛΟΓΩ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ Η.Π.Α.

ΚΟΡΑΛΛΙΑ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ: Η ΕΛΛΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΚΟΡΑΛΛΙΩΝ ΣΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΤΗΣ. ΤΑ ΚΟΡΑΛΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ 200 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟ ΚΙΛΟ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΟΡΑΛΛΙΑ!!! ΠΕΡΣΙ ΕΙΣΑΓΑΜΕ 300 ΧΙΛΙΑΔΕΣ, ΤΟΝΟΥ, ΑΛΑΤΙ, ΚΥΡΙΩΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕXΕΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ;

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΠΛΩΝ: ΣΤΗΝ ΧΡΩΠΕΙ Ο Κ. ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΟΠΛΑ (ΟΠΛΟΠΟΛΥΒΟΛΑ, ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ) ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΡΑΝΤΑΡ, ΑΛΛΑ ΤΟ KΡΑΤΟΣ ΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ! ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΝΟΜΙΑΣ, ΚΑΘΗΛΩΣΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΕΠΙ 22 ΧΡΟΝΙΑ!

ΝΑΥΤΙΛΙΑ: ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΥΝ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΠΗΓΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΠΛΟΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΆΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ 50 ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ.

ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΝΕΡΟ: Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΝΕΡΑ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΥΝΟΝΤΑΙ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΔΡΕΥΣΗ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣ ΓΙΑ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΧΩΡΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΓΕΙΟ ΥΔΑΤΙΝΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΝΕΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣ ΥΔΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΡΔΕΥΣΗ. ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΔΡΟΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΡΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ , Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ, ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΕΤΑΙ (3-4%).

ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΓΗ ΓΙΑ ΓΕΩΡΓΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ: Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΤΑΣΗ 132 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΙΚΑ. ΕΑΝ ΑΡΔΕΥΣΟΥΜΕ 10 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ ΑΠ’ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΣΙΤΑΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΔΥΟ-ΤΡΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΟ ΣΤΡΕΜΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΣΟΓΙΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ, ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΣΤΡΕΜΜΑ ΣΠΟΡΟ-ΧΟΡΤΟΝΟΜΗ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΣΟΓΙΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ 20 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙ 70 ΔΡΧ. ΤΟ ΚΙΛΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ 140 ΔΙΣ. ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΜΑΣ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΙΛΟ.

ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ: ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ: ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ, ΜΙΣΘΟ ΑΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ,ΡΟΥΧΑ, ΤΡΟΦΙΜΑ Κ.Τ.Λ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΤΟ 1922 ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΗΣ, ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ 30 ΑΙΩΝΩΝ. ΤΟ 1936 Ο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΧΑΡΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ 1922 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΙΩΞΑΝ ! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ 5Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ! ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ. HTTPS://KOURDISTOPORTOCALI.COM/NEWS-DESK/ENAS-EKRIKTIKOS-EPICHEIRIMATIAS-ENA-FOTEINO-MYALO-PISO-APO-TIN-TERASTIA-CHROPEI/

ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΣΚΟΠΙΜΩΣ.


Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΣΑΝ ΕΙΠΩΡΧ.

 ΕΝΑΣ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΕΝΑ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΥΑΛΟ. ΜΠΟΥΧΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΓΗΠΕΔΟ (ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ) ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ XΡΩΠΕΙ. Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ «ΕΙΠΩΡΧ», ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 82 ΕΤΩΝ.

ΜΟΝΟΝ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΜΕΛΕΥΣΙΣ,ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΕΛΛΗΝΑ


ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ

https://draft.blogger.com/blog/posts/7099650821137061757

ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ

https://draft.blogger.com/blog/posts/4750588357901248088

Nana Emenidou

https://www.facebook.com/EmenidouNana

Ομάδα για Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης ΑΘεσσαλονικης

https://www.facebook.com/groups/480017989312584

Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης ΑΘεσσαλονικης

https://www.facebook.com/profile.php?id=100064120325036

ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΝΑΝΑ

https://twitter.com/emenidounana

ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ

https://twitter.com/home

| ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚ...

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ Υπ.Βουλευτής Ν.Θεσ/νίκης ΙΛΛΥΡΙΑ WEB TV (27/3/2022) ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΑΝΑ-ΛΥΣΕΙΣ Παρουσίαση: ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΝΤΕΤΣΙΑΝΟΣ Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ -------------------------------------------- ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝΑΝΙΟΥΣΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ, ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣΠΟΥ ΤΙΣ ΩΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ: ΤΑ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ TARGETMODEL, ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΕΓΧΩΡΙΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΓΕΝΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ. ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙΤΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΣΤΗΝ ΡΩΣΟ-ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΣΥΡΡΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ Ε.Ε. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Η ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΑΥΞΗΘΗΚΕΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ, ΑΦΟΥ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝΤΗΣ ΤΟ 2019, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΑΠΟΛΙΓΝΙΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΟ ΟΜΑΛΗΣΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΛΙΓΝΙΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ. ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ https://draft.blogger.com/blog/posts/... ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ https://draft.blogger.com/blog/posts/... Nana Emenidou https://www.facebook.com/EmenidouNana Ομάδα για Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης https://www.facebook.com/groups/48001... Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης https://www.facebook.com/profile.php?... ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΝΑΝΑ https://twitter.com/emenidounana ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ https://twitter.com/home

Κυριακή 27 Μαρτίου 2022

ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ: Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ

Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;" ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΧΡΕΩΝΟΥΝ. Η ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΗΤΡΕΣ, ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΝΑ ΠΩΛΟΥΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΗ, ΟΙ ΡΗΤΡΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΩΣ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ «ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ» ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ. ΡΗΤΡΕΣ ΠΡΟΩΡΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ, ΡΗΤΡΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ, ΡΗΤΡΕΣ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΚΟΣΤΗ, ΑΛΛΑ ΤΟ «ΠΑΡΤΙ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΡΗΤΡΕΣ ΟΡΙΑΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΔΟΜΗΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΨΗ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. https://www.facebook.com/EmenidouNana Ομάδα για Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης https://www.facebook.com/groups/48001... Νανα Εμενιδου υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης https://www.facebook.com/profile.php?... ΕΜΕΝΙΔΟΥ ΝΑΝΑ https://twitter.com/emenidounana ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.e-synews.gr ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3r... ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8...

μία κοινωνία που καταβάλλει προσπάθεια να αποκοπεί από τις ρίζες της, σε έναν λαό που παραμερίζει επιμελώς τις παραδόσεις του

   Τα μεγάλα προβλήματα του κλάδου της ξυλοναυπηγικής


«Σε μία κοινωνία που καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να αποκοπεί από τις ρίζες της, σε έναν λαό που
παραμερίζει επιμελώς τις παραδόσεις του και δίνει αξία μόνο σε ότι προβάλλεται στις οθόνες της TV, δεν
επιφυλάσσεται τίποτε άλλο παρά η εξαφάνιση της πολιτιστικής κληρονομιάς του, και των αξιών του»

Το άρθρο αυτό αποτελεί μια παρέμβαση, μια δυνατή κραυγή: πως η ξυλοναυπηγική τέχνη είναι
ακόμα εδώ και έχει να παρουσιάσει σοβαρό και σημαντικό έργο σε αυτήν την εποχή που όλα
ισοπεδώνονται στο όνομα του μοντερνισμού και του κέρδους. Δεν είναι υπερβολική αυτή η
άποψη.
Ας αναλογιστούμε ποια είναι η πραγματική εικόνα της Ελλάδας; Δεν είναι η μυρωδιά της
θάλασσάς της, τα δίχτυα των ψαράδων που απλώνονται στις μαρίνες των νησιών της, η οσμή του
πυρωμένου πηλού από τα εργαστήριά της;

 Πως θα μπορούσε λοιπόν να απουσιάζει από την
εικόνα της, η όψη των ανθρώπων που πελεκάνε τα 
στραβόξυλα των ελληνικών πεύκων με τα
σκεπάρνια τους στους όρμους των νησιών της;
Στα πλαίσια της έρευνας αυτής συναναστραφήκαμε με ξυλοναυπηγούς της Σύρου, κάθε ηλικίας

και κάθε ένας από αυτούς αντιπροσωπεύει μια γενιά, κάποιοι από αυτούς ίσως την τελευταία…
Όλοι είδαν την ξυλοναυπηγική στο απόγειό της και τώρα, σήμερα , μένουν θεατές της
παρακμής της.

Σε ποιον αναλογεί, άραγε, το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την υφιστάμενη κατάσταση του
κλάδου της ξυλοναυπηγικής;

 Να αφορά στις ενέργειες του ίδιου του κράτους; Στις αποφάσεις της
Ευρωπαϊκής Ένωσης; Στους ίδιους τους κατασκευαστές; Στην ίδια την εποχή του δήθεν
εκσυγχρονισμού;

Παραδοσιακά σκάφη και Πολιτεία
Πρέπει να αναγνωρίσουμε πως η ξυλοναυπηγική της χώρας μας στηρίχθηκε στα παραδοσιακά
σκάφη με σκοπό την αλιεία.

 Αν και η ξυλοναυπηγική έχει επιβιώσει της εξαφάνισης πολλών
παραδοσιακών επαγγελμάτων, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος τα τελευταία δέκα
χρόνια αποτελούν άμεση απειλή ακόμα και για την επιβίωσή του. Την μεγαλύτερη ευθύνη φέρει
το κράτος που επιβάλλει 
τακτικές και φτιάχνει νομοθεσίες για έναν ολόκληρο κλάδο που καλά-
καλά δεν γνωρίζει.

 Οι νόμοι του κράτους κατέστησαν την χρυσή εποχή της ξυλοναυπηγικής στις
δεκαετίες του ’80 και του ’90 και η δική του απουσία, τώρα, την οδηγούν στην εξαφάνιση.

Μέτρον άριστον, έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, αλλά οι φερόμενοι απόγονοι των αρχαίων
Ελλήνων δεν φαίνεται να το τήρησαν ούτε και στον τομέα αυτό. Η προτροπή του κράτους για
έκδοση επαγγελματικής άδειας αλιείας, συνεπώς και επαγγελματική άδεια σκάφους οδήγησαν
την ξυλοναυπηγική στο απόγειό της, τα τελευταία 50 χρόνια.

 Ο καθένας μπορούσε να έχει στην
κατοχή του επαγγελματική άδεια σκάφους χωρίς κανέναν περιορισμό και καμία δυσκολία. 
Αυτό
είχε θετικότατο αποτέλεσμα για τα καρνάγια, αλλά ο αλιευτικός στόλος αυξήθηκε σε σημείο
κορεσμού.

Έτσι, η Ευρωπαϊκή Ένωση επιδότησε τους επαγγελματίες ψαράδες για την καταστροφή των
σκαφών τους, με σκοπό τη μείωση του αλιευτικού στόλου και την προστασία του θαλάσσιου
περιβάλλοντος.

 Το δέλεαρ ήταν ένα μεγάλο οικονομικό και σεβαστό ποσό. Σύμφωνα με
Συριανούς καραβομαραγκούς, αυτή η ενέργεια ήταν 
«εγκληματική» για την ιστορία της
παραδοσιακής ξυλοναυπηγικής.
 Χαρακτηριστικά λένε κάποιοι από αυτούς: σκάφη άγγελοι –
διαμάντια της ιστορίας έγιναν χίλια κομμάτια αντί να έχουν θέση σε μουσείο
.

Τελικά ήταν αυτός ο μόνος σκοπός της καταστροφής των ξύλινων σκαριών ή ήταν άλλη μια
καθοριστική ενέργεια για να στρέψει το αγοραστικό κοινό στα πλαστικά σκάφη; Από τις
συζητήσεις με τους ξυλοναυπηγούς της Σύρου αντιληφθήκαμε πως ένα δυνατό κύκλωμα
δούλεψε πίσω από όλα αυτά. Πολιτικοί παράγοντες και μεγάλα συμφέροντα συντέλεσαν στο
αποτέλεσμα αυτό. Όλοι γνωρίζουμε πως λειτουργούν τα πράγματα στην αγαπημένη μας Ελλάδα.

Ο στίχος του αείμνηστου, μεγάλου Ρασούλη: 
«Αχ, Ελλάδα σ’ αγαπώ, πριν λαλήσεις πετεινό, τρεις
φορές σε αρνιέμαι…» 
μένει πάντα επίκαιρος. Έτσι έμεινε η μηχανότρατα ή ανεμότρατα για να
σαρώνει κυριολεκτικά τη θάλασσα και το βυθό της. Δουλεύει μέρα-νύχτα, καταστρέφει όλο τον
θαλάσσιο πλούτο, ανεξέλεγκτα και χωρίς κανένα περιορισμό στην επιλογή του τόπου.
Στροφή του αγοραστικού κοινού στα πλαστικά σκάφη
Τη στροφή του αγοραστικού κοινού στα πλαστικά σκάφη, επισημαίνουν οι καραβομαραγκοί για
την αρνητική εικόνα του κλάδου τα τελευταία χρόνια. Η ταχύτητα που αναπτύσσουν και οι
μικρές απαιτήσεις για τη συντήρησή τους παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διάκρισή τους από τα
ξύλινα σκάφη. 

Αυτοί είναι οι δυο βασικότεροι λόγοι για την αντικατάσταση των ξύλινων
σκαφών από τα πλαστικά. Δεν είναι τυχαία η λαϊκή ρήση: 
αν θέλεις να παιδέψεις κάποιον, χάρισέ
του ένα χωράφι ή μια ξύλινη βάρκα
.

 Για να έχεις στην κατοχή σου ένα ξύλινο σκάφος πρέπει να
έχεις μεράκι γι’ αυτό, να το αγαπάς και να το φροντίζεις, να του αφιερώσεις χρόνο.
Πολλοί βέβαια είναι και οι επαγγελματίες οι οποίοι παρασύρθηκαν και αγόρασαν πλαστικό
σκάφος με κριτήριο την ταχύτητα και τη μικρή συντήρηση. Στην πορεία όμως επέστρεψαν
γρήγορα στο ξύλινο σκάφος για τους εξής απλούς λόγους:


 Το πλαστικό σκάφος είναι πολύ πιο ελαφρύ από ένα ξύλινο με αποτέλεσμα να παρασύρεται
με ανέμους που το ξύλινο δεν επηρεάζεται λόγω βάρους. Το ξύλινο 
στύφει πάνω στην
θάλασσα, όπως λένε στη γλώσσα της θάλασσας.
Άλλος ένας πολύ βασικός λόγος είναι το κόστος των καυσίμων, το οποίο είναι πολύ
μεγαλύτερο για ένα πλαστικό από ένα ξύλινο.

Όσον αφορά το θέμα της συντήρησης, η συντήρηση ενός πλαστικού αρκείται στην παλάμη
της γάστρας, η οποία πρέπει να αφαιρεθεί και να περαστεί νέα. Αυτή σίγουρα είναι μικρότερη
σε βαθμό από ένα ξύλινο. Θεωρείται λιγότερη δαπανηρή και λιγότερο χρονοβόρα από τη
συντήρηση ενός ξύλινου. Αυτό που δεν γνωρίζουν όμως πολλοί κάτοχοι πλαστικών σκαφών
είναι ότι το πλαστικό παθαίνει 
όσμωση και μετά καταστρέφεται, ενώ το ξύλινο δεν έχει αυτό το
μειονέκτημα.

Ταρσανάδες και Πολιτεία
Μεγάλη έμφαση δίνουν οι ξυλοναυπηγοί της Σύρου στην αντιμετώπιση που έχουν από την
Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς, αλλά για να είμαστε πιο σαφείς θα πρέπει να τονίσουμε την
απουσία της Πολιτείας. Το Λιμενικό Ταμείο εισπράττει υψηλά ενοίκια, καταλογίζει πρόστιμα και
απειλεί με εξώσεις και από την άλλη ο δήμος είναι παρών μόνο όταν θέλει να προβάλλει την
ιστορία του νησιού μέσω της τέχνης της ξυλοναυπηγικής, που αναπτύχθηκε εδώ. Αδιαφορούν
πραγματικά και δεν αναγνωρίζουν τη σημαντική συμβολή των ταρσανάδων στην ιστορία μας.
Έλλειψη επαγγελματισμού
Όπως σε όλους τους τομείς, έτσι και στον τομέα αυτό διακρίνουμε ένα κλίμα κερδοφορίας και
έλλειψη επαγγελματισμού. Καταγράφονται κακές κατασκευές και κακή ποιότητα, με σκοπό την
απολαβή μεγαλύτερων κερδών με τις λιγότερες καταβολές από μέρους τους.

 Έχουν παρατηρηθεί
φαινόμενα σε διάφορα ξυλοναυπηγεία της Ελλάδας, όπου κατασκευάζονται σκάφη που δεν
πληρούν τις προδιαγραφές για την ασφάλεια του χρήστη. 
Επιλέγεται φτηνή ξυλεία, πολλές φορές
με σφάλματα στη δομή της, με αρνητικές επιπτώσεις στη συμπεριφορά του σκάφους στη
θάλασσα και την αντοχή του στο χρόνο. Η ξυλεία που χρησιμοποιείται δεν υφίσταται σωστή
ξήρανση, ενώ σε πολλές περιπτώσεις δεν χρησιμοποιούνται σωστά συντηρητικά λόγω υψηλού
κόστους.

Όλα τα προηγούμενα έχουν και αυτά ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται σκάφη τα
οποία παρουσιάζουν προβλήματα και δημιουργούν αρνητική εικόνα για το ξύλο, για το ξύλινο
σκάφος, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Κοινωνικοί και πολιτισμικοί παράγοντες
Η τάση των ατόμων της σημερινής κοινωνίας κλίνει προς τον νεοπλουτισμό. Επικρατεί ένα ρεύμα
νεοπλουτισμού και εφήμερης ελίτ εικόνας των ατόμων που την αποτελεί (βλ. θεωρία του
νεοέλληνα). Πολλοί είναι εκείνοι που συνδέουν το ξύλινο σκάφος με την αλιεία, νομίζοντας ότι η
χρήση του περιορίζεται σε αυτήν. Αντίθετα το πλαστικό σκάφος είναι συνυφασμένο με την
γκλαμουριά 
και την ουτοπική καλοπέραση. Είναι η εικόνα που έχουν δημιουργήσει τα ΜΜΕ και
η τάση του σύγχρονου ανθρώπου να βγάλει από πάνω του το μανδύα του ξεπερασμένου.

Προτάσεις & παρεμβάσεις
Η ραχοκοκαλιά της ελληνικής ναυπηγικής είναι η παραδοσιακή ξυλοναυπηγική. Αυτή που
αναπτύχθηκε στους ταρσανάδες και τα καρνάγια κάθε τόπου της χώρας μας.
Πρέπει να προφυλάξουμε και να προστατέψουμε την ξυλοναυπηγική τέχνη. Το πρόβλημα
αφορά καθαρά στις πρακτικές της Πολιτείας και τα κερδοσκοπικά συμφέροντα.
Πολύ ουσιαστικό θα ήταν να εκδίδονται επαγγελματικές άδειες αλιείας σε συγκεκριμένο
αριθμό ανά τόπο. Έτσι, κατασκευάζοντας σκάφη εκ νέου και συναθροισμένα τα κέρδη τους με
τις απολαβές από τις συντηρήσεις και τις επισκευές των ξύλινων σκαφών, οι ταρσανάδες θα
βρίσκονται σε θέση να λειτουργούν, να δημιουργούν.
Πολλοί επιστήμονες - περιβαλλοντολόγοι έχουν υποστηρίξει ότι η μεγαλύτερη απειλή στα
θαλάσσια οικοσυστήματα είναι σήμερα η υπερβολική αλίευση και εκμετάλλευση. Θα πρέπει
να αποσυρθούν και να απαγορευτούν όλες οι μηχανότρατες, τα γρι-γρι και οι τράτες στην
Ελλάδα και να δοθεί η σκυτάλη στους μικρούς επαγγελματίες ψαράδες.

Παραδοσιακό (ολοκαίνουργιο) τρεχαντήρι, του οποίου καταγράφηκαν πλήρως
όλα τα στάδια κατασκευής, κατά τη στιγμή της καθέλκυσής
του στη θάλασσα της Σύρου

 Αυστηροί έλεγχοι επίσης πρέπει να ισχύσουν για τη χρήση δυναμίτη και το βραδινό
ψαροτούφεκο. Πρόσθετα να περιοριστεί η πώληση των ψαριών μόνο από τους επαγγελματίες
ψαράδες και όχι από τους ερασιτέχνες. Βέβαια και οι ίδιοι οι ψαράδες θα πρέπει να υπόκεινται
σε συνεχή και αυστηρό έλεγχο για την τήρηση των νόμων.

 Η Πολιτεία θα μπορούσε να μεριμνήσει και να συμπεριλάβει στα προγράμματα
επιχορήγησης του ΟΑΕΔ την πρόσληψη νέων στους ταρσανάδες, με μερική ή/και πλήρη
απασχόληση, με επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών ή κάποιου μέρους αυτών.

 Τα προγράμματα αυτά πρέπει να αφορούν μακροχρόνια απασχόληση, ώστε ο
νεοπροσλαμβανόμενος να προλαβαίνει να μαθαίνει ουσιαστικά την τέχνη. Αυτό θα αποτελέσει
τη βάση για τη συνέχιση του επαγγέλματος αυτού και γενικότερα της τέχνης της
ξυλοναυπηγικής.

Η παραδοσιακή ναυπηγική θα πρέπει να υποστηριχθεί με κάθε τρόπο, έτσι ώστε να διατηρηθεί η
μεγάλη ναυτική παράδοση της πατρίδας μας. Δείτε το τρανταχτό (καλό) παράδειγμα της ορθής
πολιτικής και υποστήριξης της ξυλοναυπηγικής που γίνεται σήμερα στη γείτονα χώρα (Τουρκία)
με πολυποίκιλα κοινωνικά, τουριστικά και πολιτιστικά οφέλη! Με κάθε τρόπο μην στερούμε το
δικαίωμα από αυτούς τους ανθρώπους να ζήσουν με αξιοπρέπεια, μην τους απαγορεύουμε να
μεταδώσουν τον ρομαντισμό τους στην κοινωνία. 
Ας υποστηρίξουμε την ξυλοναυπηγική!

Χρυσάνθης Δαφνά, πτυχιούχου ΣΤΕΞ & Δρ. Γεωργίου Μαντάνη, Καθηγητή
Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου & Επίπλου - Τ.Ε.Ι. Λάρισας

* Το παρόν αποτελεί μέρος εργασίας - έρευνας που έγινε στο ΤΕΙ Λάρισας (2010-2011)
και μπορεί να διαβαστεί εδώ: 
www.teilar.gr/~mantanis/Edu.files/Dafna.pdf
Το άρθρο αυτό αφιερώνεται στον Αρχιτέκτονα κ. Κώστα Δαμιανίδη για τις εξαίρετες
μελέτες και το αξιέπαινο έργο του για την ελληνική ξυλοναυπηγική τέχνη.


ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΞΥΛΟΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΑΥΤΟΥ

Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν

  Οταν κοιμάται η κυβέρνηση Μητσοτάκη,οι γείτονες ξεσαλώνουν Εθνική κατάντια και ντροπή η Ελληνική μέχρι τώρα βραχονησίδα Ζουράφα να βρίσκετ...