ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΣΙΟΣ, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ.
[ Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, αλλά από το 2006 ζω και εργάζομαι στις Βρυξέλλες ως υπάλληλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.]
«Πηγή: https://www.athensvoice.gr/culture/book/375946_giannis-karamitsios-thessaloniki-100-mikres-istories»
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ[ΟΙ
ΚΑΤ'ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΜΑΘΑΝ
ΤΟΝ
ΠΟΛΙΤΗ, ΝΑ ΕΚΤΙΜΑ ΤΑ ''ΜΙΚΡΑ''
ΘΕΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ
ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ]. ΩΣΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ Η ΕΣΤΩ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΤΟΥ ΛΗΦΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ, ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ, ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ, ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ ΤΟΠOΘΕΣΙΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ.Ο.Κ. ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΡΟΥΤΙΝΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΙ ΩΣ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ALLIANCE 4 EUROPE (ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ), ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΤΟ 2018 ΚΑΙ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΑΞΙΩΝ. ΈΞΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΟΠΙΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΘΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΞΙ ΒΑΣΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΡΩΤΟΣ: ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΟΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. Η ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Η ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ Η ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΣΩΝ ΤΑ ΕΓΕΙΡΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ: ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟ Η ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ. Η ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ «ΝΑΙ» Η «ΌΧΙ» (Π.Χ. «ΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΘΕΙ Η ΟΔΟΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΟΜΩΝΥΜΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΣΙΜΙΣΚΗ Η ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ»;). ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: «ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΡΕΙΣ Η ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΑΡΚΟ;». Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΥΠΟΔΟΜΩΝ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ, Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ Η ΟΧΙ. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΔΥΟ Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΕΝΑ. ΩΣΤΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΠΡΟΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΙΣΩΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ «ΝΑΙ» Η «ΌΧΙ» ΣΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΥΛΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΤΑ ΡΗΤΟΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (Π.Χ. «ΘΕΛΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΗ ΠΟΛΗ»;) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ, Η ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ «ΝΑΙ» ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ, ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΘΕΤΕ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ: ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ. ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Η ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΙΑΣ Η ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ, ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗΣ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ, ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗΣ, ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Η ΟΦΕΛΗ, ΚΑΙ ΟΥΤΩΣ ΚΑΘΕΞΗΣ. ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΟΨΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΠΟΝΗΣΕΙ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΣΑ. ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΩΝ (Π.Χ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ, ΠΥΛΑΙΑΣ – ΧΟΡΤΙΑΤΗ, ΘΕΡΜΗΣ, ΚΛΠ) ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΘΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΖΩΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΕΤΑΡΤΟΣ: ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ. ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ, ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ, ΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ. ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ. ΈΤΣΙ, ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗΣ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ/ΤΗΣ. Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ (Π.Χ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΠΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: ΠΡΩΤΟΝ, ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΧΗ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ, ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΧΑΚΕΡΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΘΑ ΕΛΑΤΤΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΣΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΘΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΕΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΤΙΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΘΑ ΠΡΟΣΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΣ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ. ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΜΙΑΣ Η ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΠΕΜΠΤΟΣ: ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΜΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, Η ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΔΥΟ (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΜΑΙΟΥ Η ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ), ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΤΗΤΑ, ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΡΟΥΤΙΝΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΚΤΟΣ: ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΑ. ΒΑΣΕΙ ΝΟΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ, ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΝΑΙ Η ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΗ). ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΤΟΥ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΕΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Η ΚΑΠΟΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ. ΤΟΠΙΚΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ: ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΈΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ: ΑΝΑΙΡΟΥΝ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΧΑΣΤΙΚΑ, ΣΥΧΝΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ Η ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΛΩΤΑ ΣΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ. ΠΡΟΤΕΙΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΟΥΝ Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ. ΌΤΑΝ ΤΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΔΙΕΞΑΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ, ΝΗΦΑΛΙΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ, ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΙΕΞΟΔΟ ΣΕ ΑΚΑΝΘΩΔΗ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΝΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΩΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΚΑΙ, ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΔΙΝΟΥΝ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΥΠΝΩΤΙΣΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. *Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΗΤΣΙΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΖΕΙ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 100 ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ», ΕΚΔΟΣΕΙΣ IANOS, ΚΑΙ ΣΥΝΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ALLIANCE 4 EUROPE.
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΥΤΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΜΗΤΣΙΟ ,ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ
ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΔΛΔ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 2015
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ
ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ,ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΘΕΝΟΣ , ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ:
ΑΛΛΑ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ Η ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ
ΕΓΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΔΩ ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου