Συλλογή και ανακύκλωση οχημάτων
Τα
οχήματα τα οποία φθάνουν στη φάση του τέλους του κύκλου ζωής τους και αποσύρονται από την κυκλοφορία,
αποτελούν σήμερα μια σημαντική πηγή δημιουργίας αποβλήτων με σοβαρές ρυπαντικές επιπτώσεις. 10-12
εκατομμύρια οχήματα
απορρίπτονται ετησίως στην Ευρωπαϊκή ’Ένωση.
Περίπου το 25% του βάρους των οχημάτων δημιουργούν ετησίως 3-4 εκατομμύρια τόνους αποβλήτων τα οποία θάβονται
σε χωματερές, μολύνοντας συχνά το έδαφος
και τα υπόγεια ύδατα. Η ποσότητα αυτή
αποτελεί το 10% της συνολικής ποσότητας επικινδύνων αποβλήτων που παράγονται ετησίως στην Ε.Ε.
Τα απόβλητα αυτά πρόκειται να αυξηθούν στο μέλλον, λόγω του αυξανόμενου αριθμού οχημάτων που διατίθενται στην αγορά κάθε χρόνο.
Και μονον τα συμβατικά όχήματα μολύνουν ανεπανόρθωτα,ποσο μάλλον τα ήλεκτρικά με τις μπαταρίες που και αύτες καταλήγουν σε παράνομες χωματερές
Η διάλυση αυτοκινήτων με τη διαδικασία της κονιορτοποίησης και φυγοκέντρισης (shredding) για τον διαχωρισμό των διαφορετικών υλικών αποτελεί μια διαδικασία που εφαρμόζεται σχεδόν αποκλειστικά μέχρι σήμερα.
Περίπου 75% των μεταλλικών υλικών των αυτοκινήτων τέλους ζωής ανακυκλώνονται σήμερα ενώ περί το 20% αποτίθεται στις χωματερές.
Με τη σημερινή τεχνολογία ανακύκλωσης κάθε αυτοκίνητο παράγει περί τα 700 kg μετάλλου που επαναχρησιμοποιούνται σαν πρώτη ύλη στην χαλυβουργία.
Μετά την κονιορτοποίηση του οχήματος, τα εναπομένοντα υλικά περί τα 300 kg αντιπροσωπεύουν άχρηστα απόβλητα. Το μίγμα αυτό των αποβλήτων αποτελείται από πολύ μικρά σωματίδια ελαστικού, πλαστικού, υφασμάτων, γυαλιού και χρώματος καθώς και λιπαντικών και λάσπης από το δρόμο που αποτελεί ένα επικίνδυνο ρυπαντή.
Η επεξεργασία του αποβλήτου αυτού είναι πολύ δύσκολη και η απόθεσή του σε χωματερές προκαλεί μια σημαντική περιβαλλοντική επιβάρυνση.
Μία ανάλυση του στόλου των αυτοκινήτων διεθνώς δείχνει ότι το όριο ζωής των οχημάτων αυξάνεται. Αυτό οφείλεται στην αύξηση της ποιότητας των οχημάτων και στην ευνοϊκή οικονομική ανάπτυξη.
Είναι φανερό ότι η αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων και η αύξηση των παλαιοτέρων αυτοκινήτων θα οδηγήσει στην αύξηση του αριθμού αυτοκινήτων που πρέπει να ανακυκλωθούν.
Αυτός ο παράγων θα ληφθεί υπ’ όψη για την πρόοδο του καθορισμού του κόστους της ανακύκλωσης στα επόμενα χρόνια. Στην Ελλάδα η ανακύκλωση η συλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων γίνεται από τους Δήμους ή τον ΟΔΔΥ ή από τους ιδιώτες που αναθέτουν σε εταιρείες ανακύκλωσης με κέρδη έως 500 ευρώ για τον ιδιώτη .
Τα αυτοκίνητα προς διάλυση παραλαμβάνονται από εταιρείες ανακύκλωσης και αφού συμπιεσθούν ή απλώς τεμαχισθούν σε
μικρότερα κομμάτια οδηγούνται σε μηχανές
κονιορτοποίησης και τέλος στις χαλυβουργίες. Για τον διαχωρισμό χάλυβα από λοιπά υλικά υπάρχουν πολύ λίγες
εταιρείες και η ανακύκλωση γίνεται κυρίως ως σκράπ χάλυβα. Από το 2008 στην Ελλάδα έχουν ανακυκλωθεί 676.468 οχήματα.
Ο φορέας ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ δίνει τεράστια σημασία στην άνακύκλωση όλων των προϊόντων,τα οποία με την κατάλληλη έπεξεργασία θα ξαναμπούν στην άγορά ,πράγμα που σημαίνει θέσεις έργασίας για την συλλογη αύτών ,και την περεταίρω επεξεργασίας τους.
Φυσικά με αύτον τον τρόπο έχουμε καθαρό περιβάλλον ,καθαρό υδροφόρο όριζοντα,καθαρή φύση
Οτι έχει παραχθεί βιομηχανικά,οταν κάνει τον κύκλο του μπαίνει και πάλι μέσω της βιομηχανίας στην άγορά
Αυτό βέβαια προυποθέτει ένέργεια
Θα ύπάρξει άνάπτυξη πρωτοπόρων καινοτόμων τεχνολογιών και η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην έλληνική γη.
βαρύτητα θα δοθεί στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που
βρίσκονται στην έλληνική γη καθώς και η έκμετάλλευση τους.
Με είδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς,
άβιοτικούς, ένεργειακούς η/ και έν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως άυτοί
κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη άνανεώσιμους: άτμοσφαιρικός
άέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, όρυκτός πλούτος ύπέδαφους,
ήλιακή άκτινοβολία, φυσική όμορφιά κ.ο.κ.
Ετσι
η έλλάδα καθίσταται άυτάρκης και άυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.
όλες οι εναλλακτικές μορφές ένέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση έλεύθερης ένέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ένέργειας για τον πλανήτη μας.
η έλλήνων πολιτεία θα καταστήσει το έλληνικό κράτος πλήρως αύτοδύναμο βιομηχανικά και ένεργειακά
OI AΛΗΘΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ.ΑΡΓΑ Η
ΓΡΗΓΟΡΑ,ΘΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ
ΝΑΝΑ ΕΜΕΝΙΔΟΥ
https://draft.blogger.com/blog/posts/7099650821137061757
ΠΑΛΛΑΔΑ ΑΘΗΝΑ
https://draft.blogger.com/blog/posts/4750588357901248088
Nana Emenidou
https://www.facebook.com/EmenidouNana
Ομάδα για Νανα Εμενιδου
υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης
https://www.facebook.com/groups/480017989312584
Νανα Εμενιδου
υπ.βουλευτης Α' Θεσσαλονικης
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064120325036
ΕΜΕΝΙΔΟΥ
ΝΑΝΑ
https://twitter.com/emenidounana
ΠΑΛΛΑΔΑ
ΑΘΗΝΑ
Το ερώτημα είναι
έως πότε θα τους
επιτρέπουμε να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς ?
Έλληνα πολίτη
ενημερώσου για το κυβερνητικό πρόγραμμα του πολιτικού φορέα του έθνους των
Ελλήνων
https://www.artemis-sorras.gr/
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ
ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://politikosforeas.e-sy.gr/
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627&fbclid=IwAR0Gp8oBFLZMKFxP-BX9XVkJoaypTWM6qVisZAnUDT6VS2exyH6AD66egl0
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373&fbclid=IwAR3MIGX5ZYjyVlzuvEjUdX-lQ5qL4TT0O7DNhwjrHpLd5MqTKKB5QNt4-K8
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://e-sy.gr/
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: http://600dis.oramaellas.gr/
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: http://www.endcyprusdebt.com/
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr/
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 100 ΔΙΣ Τ.Χ.Σ.: http://txs.oramaellas.gr/
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: https://ypomnima.artemis-sorras.gr/
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ.» http://alfeiospotamos.gr/?p=11184
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου