ΜΙΑ ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΤΟΥ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟ 2005, ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΕΚΑΕΠΤΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΟΙ ΗΘΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ «Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΓΑΘΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΥΑΛΩΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ»[32]. ΤΟ ΙΔΙΑΖΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ, ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΜΟ[33]. ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΑΛΩΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ. ΤΟ ΕΡΕΙΣΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΜΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣ «ΒΑΡΟΣ»ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΘΕΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΔΟΪΑΤΡΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ.
ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΑΡΤΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ. ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΤΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ. Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ «ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΜΟΥ», ΚΑΙΤΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ «ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΑΨΩ Η ΝΑ ΑΔΙΚΗΣΩ», ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΓΙΑ ΣΤΕΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΑΥΘΕΝΤΙΑΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ, ΟΠΩΣ ΔΕ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΓΝΩΜΗ, ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ. ΌΜΩΣ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΥΝΟΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΟΤΙ -Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΩΣ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΤΙΚΗΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ Η «ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ» ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΟΚΟΣ ΤΗΣ «ΟΥΣΙΑΣ» ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ»[34].
ΈΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΙΑΤΡΟΥ-ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΡΚΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΕΜΕΛΙΩΝΕΤΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ. Η ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΟΜΩΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΕΙ ΩΣ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ Η ΣΥΜΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΚΑΘΩΣ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΝΕΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΑΤΕΡΝΑΛΙΣΜΟ, ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ.
ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΜΒΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ «ΕΥΘΑΝΑΣΙΑΣ»[35]. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ. ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΘΗΚΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΟΥΝ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ. ΣΗΜΕΙΟ ΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ Η ΠΑΡΑΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΕΝΕΚΑ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ, ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΝΟΤΗΤΑ. ΩΣΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ, Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΤΑΛΕΙ ΚΙ ΕΤΣΙ Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΑΝΟΘΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ[36].
ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΘΩΣ, «ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΠΑΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ. Η ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΟΡΥΦΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ-ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ-«ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ»(A RIGHT TO DIE)»[37]. ΚΑΙΡΙΟ ΖΗΤΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΘΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΕΛΟΣ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.https://www.pemptousia.gr/2017/03/mia-vioithiki-theorisi-tou-orkou-tou-ippokrati/
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ,ΔΗΛΩΣΕ:
΄΄ΑΥΤΟΙ΄΄ ΒΓΑΖΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΕΚ,ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ,ΕΓΩ ΘΑ ΒΓΑΖΩ ΕΝΑ ΦΕΚ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ
ΔΛΔ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ,ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥ
Ο ΦΟΡΕΑΣ Ε.ΣΥ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,ΠΟΥ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΄΄ΣΗΜΑΔΑΚΙΑ΄΄ ΣΕ ΧΑΡΤΙΑ,ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ,ΔΡΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ
ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ,ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΄΄ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ΄΄ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ,ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ,ΚΑΤΑΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ [ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ,ΥΠΟΤΑΓΗ,ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ ΤΩΝ ΄΄ΦΙΛΩΝ΄΄ ΤΟΥΣ ΚΟΛΟΣΣΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ κα]
ΟΠΟΤΕ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΚΑΙΟΥ ,ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΦΟΡΕΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΤΙΣΟΥΜΕ
ΣΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου